×
×

گرفتاری‌های جامعه ناشی از بی‌توجهی در زمینه عمل به قرآن است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 20987
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی محمد علی علوی گرگانی در دیدار با مدیران شبکه قرآن با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم مراحلی را در زمینه نحوه استفاده از این کتاب آسمانی مشخص کرده است، افزود: مرحله نخست قرائت و مرحله دوم درک و فهم این کتاب آسمانی است. وی در ادامه […]

    گرفتاری‌های جامعه ناشی از بی‌توجهی در زمینه عمل به قرآن است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی محمد علی علوی گرگانی در دیدار با مدیران شبکه قرآن با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم مراحلی را در زمینه نحوه استفاده از این کتاب آسمانی مشخص کرده است، افزود: مرحله نخست قرائت و مرحله دوم درک و فهم این کتاب آسمانی است.

    وی در ادامه بیان کرد: عمل به دستورات خداوند سخت‌ترین مرحله در استفاده از قرآن کریم است.

    استاد سطوح عالی حوزه گفت: انسان گاهی ممکن است به قرائت قرآن توجه کند اما در زمینه عمل به آن ضعیف باشد در حالی که عمل به قرآن از اهمیت بسیاری برخوردار است.

    وی با بیان اینکه انسان با عمل به دستورات قرآن از پاداش الهی بهره مند می‌شود، افزود: عمل به قرآن کریم از اهمیت بسیاری برخوردار است و در این کتاب نورانی نیز بر این مسئله تأکید بسیار شده است.

    آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: اگر در جامعه عمل به دستورات خداوند مورد تأکید قرار گیرد، آن جامعه به درجات بالایی خواهد رسید.

    وی گفت: متأسفانه در جامعه ما به عمل توجه کمتری شده است که باید از آن جلوگیری شود.

    این مرجع تقلید گرفتاری‌های جامعه را ناشی از بی توجهی به مقام عمل دانست و افزود: عمل به دستورات الهی باید در اولویت قرار گیرد و انسان‌ها باید بدانند که با ایمان به خداوند نگران آخرت خود نخواهند بود.

    وی به وظیفه سنگین شبکه قرآن اشاره کرد و تصریح کرد: این شبکه باید علاوه بر قرائت قرآن و درک مفاهیم به آنچه در این کتاب آسمانی نیز آمده است جامع عمل بپوشاند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.