[ad_1] سعیده سادات خلیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه درباره شکست تیمش برابر سایپا در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: برابر تیمی بازی کردیم که بهترین‌های ایران را در اختیار دارد و تقریباً همین تیم در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی حاضر بود. عملکرد افق راضی کننده بود و چیزی که […]

[ad_1]

سعیده سادات خلیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه درباره شکست تیمش برابر سایپا در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: برابر تیمی بازی کردیم که بهترین‌های ایران را در اختیار دارد و تقریباً همین تیم در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی حاضر بود. عملکرد افق راضی کننده بود و چیزی که کمتر از آنها داشتیم، تجربه بود.

وی افزود: بازیکنان ما تجربه لیگ برتری ندارند و زمانی که می‌توانند از سایپا ۱۵ پوئن بگیرند یعنی توان فنی در آنها وجود دارد و باید با عوامل دیگر مثل جسارت، تجربه و حمایت، مورد تقویت قرار گیرد. گرفتن ۱۵ امتیاز از سایپا مایه اعتماد به نفس افق است.

سرمربی تیم افق قم گفت: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. امیدوارم که در نیم فصل دوم به تیم منسجم‌تر و سرسخت‌تری برای رقبا تبدیل شویم. سه بازی برگزار کرده‌ایم و هر ۳ حریف ما، قطعاً ۳ تیم برتر لیگ امسال خواهند بود. این، فرصتی استثنایی برای تک تک ما بود که در شرایط بازی با بهترین و متمول‌ترین تیم‌های ایران قرار بگیریم.

خلیلی بیان داشت: در این فصل به نتیجه فکر نمی‌کنیم و هر بازی برای ما یک درس است. امسال در حال یادگیری هستیم و شکست‌های متوالی ما را ناراحت نمی‌کند. باید بپذیریم که با سایر تیم‌ها از هر نظر تفاوت داریم و منطقی نیست که تیم ما در برابر تیم‌هایی که چندین برابر ما هزینه کرده‌اند و بازیکنانی باتجربه و اسم و رسم دار را در اختیار دارند پیروز شود.

وی عنوان کرد: اتفاق بزرگی که بابت آن باید خوشحال باشیم باز شدن پای والیبال بانوان قم به لیگ برتر کشور است در حالی که استان‌های انگشت شماری در چنین سطحی حضور دارند. امسال به غیر از قم، تنها استان‌های اصفهان، تهران، قزوین و فارس لیگ برتری هستند و این برای والیبال قم یک فرصت است.

[ad_2]