حجت الاسلام آشتیانی در جمع اعضای جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در قم گفت عده ای در تلاش برای لطمه زدن به انقلاب و کم رنگ کردن روحیه استکبار ستیزی برآمده اند و تلاش می کنند تا جانی جای ناجی را بگیرد. به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام آشتیانی در جمع اعضای جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی […]

حجت الاسلام آشتیانی در جمع اعضای جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در قم گفت عده ای در تلاش برای لطمه زدن به انقلاب و کم رنگ کردن روحیه استکبار ستیزی برآمده اند و تلاش می کنند تا جانی جای ناجی را بگیرد.

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام آشتیانی در جمع اعضای جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی گفت :به موقع عمل کردن و تشخیص به موقع در بروز انقلاب اسلامی ایران و موفقیت آن نقش موثری داشت و حالا بعد از گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی انسان احساس می کند  عده ای در تلاش برای لطمه زدن به انقلاب و کم رنگ کردن روحیه استکبار ستیزی برآمده اند و تلاش می کنند تا جانی جای ناجی را بگیرد.

نماینده سابق مردم قم افزود همین عده می خواهند قبح سخنان استکبارپسند و آمریکایی پسند را بریزند و ما فکر می کنیم لازم است مجددا و مانند همان روزهای آغاز بیداری مردم،جرقه بیداری و دلسوزی از قم زده شود و جلوی کم رنگ شدن و لطمه به نظام و انقلاب گرفته شود.

وی با اشاره به تشکیل جبهه نیروهای مردمی انقلاب تصریح کرد که الان قصد این بوجود آمده است تا یاران انقلاب در سراسر کشور دور هم جمع شوند و حول محور متحد جبهه مردمی نیروهای انقلابی گرد هم بیایند.

آشتیانی ضمن لزوم هشیاری و آمادگی و فرمان پذیری گفت: سید حسن نصرالله در حضور جمعی که به دیدار وی آمده بودند گفت ما به عنوان سرباز مقام معظم رهبری آماده اجرای هرگونه فرامین و به میدان آمدن هستیم و لازم است ما هم در ایران همین روحیه را در خود مراقبت کنیم .

حجت الاسلام آشتیانی هدف از تشکیل این جبهه را حفظ وحدت و گرد هم آمدن دلسوزان انقلاب و نظام از تمام سلایق دانست.