به گزارش شهرکریمه در بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان قم آمده است: دی ماه در تاریخ قم همیشه یادآور قیامی انقلابی بوده و هرسال موجب تجدید بیعتی با شکوه از سوی مردم متدین و ولایتمدار قم با رهبر فرزانه انقلاب می گردد. در این بیانیه خاطرنشان شده است: امسال هم این لطف الهی شامل حال مجاورین […]

به گزارش شهرکریمه در بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان قم آمده است: دی ماه در تاریخ قم همیشه یادآور قیامی انقلابی بوده و هرسال موجب تجدید بیعتی با شکوه از سوی مردم متدین و ولایتمدار قم با رهبر فرزانه انقلاب می گردد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: امسال هم این لطف الهی شامل حال مجاورین کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) گردید تا پای درس معلم انقلاب حاضر شوند و از کلام شیوا و دلنشین ایشان بهره ببرند.

در این بیانیه اضافه شده است: شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم که متشکل از احزاب و گروه‌های انقلابی است در لبیک به فرامین مطاع رهبر معظم انقلاب اعلام می‌دارد ای امام عزیز، ما همچنان بر سر عهدمان هستیم و با اتکال به قدرت لایزال الهی و با حمایت مردم در تمام صحنه‌های انقلاب حضور خواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد که دشمن زبون و مزدوران داخلی و خارجی، خدشه ای بر وحدت دینی و انقلابی ما وارد کنند.

در این بیانیه تاکید شده است: جان بر کفان، احزاب و گروه‌های انقلابی در امتثال امر شما با همراهی و زعامت علما و مراجع معظم تقلید و ضمن پشتیبانی معنوی حوزه‌های علمیه دست‌های خائن را از مرکزیت انقلاب کوتاه کرده و اجازه نخواهیم داد مرکزیت و محوریت قم به عنوان کانون انقلاب کم رنگ گردد.

در این بیانیه تصریح شده است: ما خطاب به عوامل زبون داخلی و خارجی نیز هشدار می‌دهیم که اجازه نخواهیم داد لطمه ای به شهر مقدس قم به عنوان نقطه کانونی و مرکزی انقلاب وارد نمایند و بدانند تا پای جان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس و بزرگ انقلاب ایستاده ایم. دشمنان زبون بدانند ما همچون چهل سال گذشته با حضور در تمام عرصه‌ها و با همراهی و یاری مردم و جوانان انقلابی، نقشه‌های شوم ایشان را نقش بر آب خواهیم کرد.