×
×

گروه‌های جهادی در دفاتر مجمع نمایندگان در شهرهای قم تشکیل میشود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 31964
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، احمد امیرآبادی در مراسم راه اندازی نخستین دفتر مجمع نمایندگان قم در شهر جعفریه گفت: بر اساس تصمیم هر سه نماینده قم به منظور ارتباط سریع و آسان‌تر مردم با نمایندگان خود این دفاتر در همه شهرهای استان افتتاح خواهد شد. وی افزود: از این پس یکی از نمایندگان قم […]

    گروه‌های جهادی در دفاتر مجمع نمایندگان در شهرهای قم تشکیل میشود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، احمد امیرآبادی در مراسم راه اندازی نخستین دفتر مجمع نمایندگان قم در شهر جعفریه گفت: بر اساس تصمیم هر سه نماینده قم به منظور ارتباط سریع و آسان‌تر مردم با نمایندگان خود این دفاتر در همه شهرهای استان افتتاح خواهد شد.

    وی افزود: از این پس یکی از نمایندگان قم عصر پنج شنبه در دفتر مجموعه یکی از شهرها حضور می‌یابد و علاوه بر ملاقات مردمی به مسائل و مشکلات بخش و روستاها رسیدگی خواهد کرد.

    امیرآبادی همچنین از تشکیل گروه‌های جهادی در دفاتر مجمع نمایندگان هم خبر داد و گفت: این گروه‌ها برای کمک به حل مشکلات شخصی اقشار مختلف مردم تشکیل شده و امورات آنها را پیگیری خواهد کرد.

    عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: این موضوع موجب آشنایی بیشتر نمایندگان با مشکلات مردم و کم کاری‌های احتمالی مسئولان می‌شود تا بتوان با استفاده از ابزارهای نظارتی در مسیر حل آنها تلاش کرد.
     

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.