عضو شورای شهر قم گفت: متاسفانه حضور دستگاه‌های ملی در برگزاری جشن های نیمه شعبان محدود به نیروی انتظامی و راهور بخش امداد و درمان بوده است این در حالی است که انتظار می رود که دستگاه های دیگر در سطح ملی برای برگزاری جشن های نیمه شعبان ورود پیدا کنند.

به گزارش شهرکریمه به نقل از خبرگزاری فارس از قم، محسن محرری عصر امروز در حاشیه بازدید از روند خدمت رسانی به زائران در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: با توجه به هماهنگی خوب به عمل آمده در طول بلوار پیامبر اعظم ایستگاه های صلواتی تشکیل شده از سوی مردم و هیئات مذهبی با پشتیبانی شهرداری و دستگاه های مرتبط خدمات رسانی لازم را به مردم ارائه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته بسیار ارزشمند و موثر بوده و مردم برای پیاده روی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به جمکران رغبت بیشتری دارند.

عضو شورای شهر قم با اشاره به اینکه دستگاه‌ها در ایام نیمه شعبان هماهنگی خوبی داشته اند گفت: در روند خدمت رسانی به زائران نقش اصلی بر عهده شهرداری بوده است.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت و همکاری دستگاه های ملی در برگزاری جشن های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: متاسفانه حضور دستگاه‌های ملی در برگزاری جشن های نیمه شعبان محدود به نیروی انتظامی و راهور بخش امداد و درمان بوده است این در حالی است که انتظار می رود که دستگاه های دیگر در سطح ملی برای برگزاری جشن های نیمه شعبان ورود پیدا کنند.

محرری با بیان اینکه این گلایه از سوی مدیران شهری و مسوولان مسجد مقدس جمکران مطرح است، گفت: در شرایطی که این مراسم با این عظمت در سطح ملی در قم برگزار می‌شود ضروری است دستگاه های ملی پشتیبانی لازم را داشته باشند و وزرا و مدیران عالی در جمکران باید حضور یافته و عظمت حضور مردم در نیمه شعبان را نظاره گر باشند.