×
×

گلایه‌های سیل‌زدگان از دولت مورد توجه قرار گیرد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 17226
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی ظهر سه‌شنبه در دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور بیان کرد: با وجود اینکه بارش‌های ابتدای امسال مشکل کم آبی را در کشور برطرف کرد اما لازم است که با انجام اقدامات مناسب از جمله اجرای طرح‌های آبخیزداری مانع از هدر رفت آب شویم. وی گفت: متأسفانه […]

    گلایه‌های سیل‌زدگان از دولت مورد توجه قرار گیرد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی ظهر سه‌شنبه در دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور بیان کرد: با وجود اینکه بارش‌های ابتدای امسال مشکل کم آبی را در کشور برطرف کرد اما لازم است که با انجام اقدامات مناسب از جمله اجرای طرح‌های آبخیزداری مانع از هدر رفت آب شویم.

    وی گفت: متأسفانه افراد بسیاری در جریان وقوع سیل اخیر در کشور وسایل زندگی خود را از دست داده و با مشکلات بسیاری مواجه شدند.

    نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با اشاره به لزوم رسیدگی به گلایه‌های مردم سیل زده افزود: برخی از گلایه‌مندی‌های سیل‌زدگان از دولت در زمینه کمک رسانی و ارائه خدمات لازم، صحیح است.

    وی بیان کرد: کمک‌های مردمی و همچنین کمک‌های جمعیت هلال‌احمر به مردم سیل‌زده با حفظ کرامتشان حائز اهمیت است.

    حجت‌الاسلام شهرستانی با اشاره به اهمیت تقویت نگاه مردم به امدادرسانی در شرایط اضطراری، افزود: کمک‌های مردمی در جریان سیل اخیر قابل توجه بود که شایسته تقدیر است.

    سه میلیون یورو از کمک‌های نقدی کشورهای خارجی هنوز به کشور منتقل نشده است

    علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در این دیدار بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای انتقال کمک‌های جهانی به کشور برای کمک به مردم سیل زده انجام گرفته است.

    وی ادامه داد: سه میلیون یورو از حجم کمک‌های نقدی کشورهای خارجی به دلیل مشکلات بانکی هنوز به کشور منتقل نشده است که پیگیری‌های لازم در این زمینه برای انتقال آن به کشور در حال انجام است.

    رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد: بسیاری از کمک‌های غیرنقدی کشورهای خارجی میان مردم سیل زده توزیع شده است.

    وی ادامه داد: از بین ۶۸۰ هزار نفر محصور شده در سیل ۳۲۰ هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر به مراکز اسکان اضطراری انتقال داده شدند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.