[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در شرایطی که تکواندوکارانی از استان‌های مختلف کشور برای حضور در مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر در جزیره کیش گرد هم آمده بودند تکواندوی قم با ۳ تکواندوکار و یک مربی در این رقابت‌ها حضور داشت و یک مدال نیز به دست آورد. فرناز امینی تکواندوکار قمی حاضر در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در شرایطی که تکواندوکارانی از استان‌های مختلف کشور برای حضور در مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر در جزیره کیش گرد هم آمده بودند تکواندوی قم با ۳ تکواندوکار و یک مربی در این رقابت‌ها حضور داشت و یک مدال نیز به دست آورد.

فرناز امینی تکواندوکار قمی حاضر در لیگ تکواندوی بانوان کشور تنها بانوی تکواندوکار قم در این مسابقات بود که تنها مدال تکواندوی قم در این مسابقات را نیز به دست آورد و در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم روی سکوی سوم مشترک ایستاد و برنز گرفت.

او در این وزن نتوانست به فینال برسد تا نماینده ازبکستان قهرمان و مهلا مؤمن زاده نایب قهرمان این مسابقات شوند و فرناز امینی به همراه مهسا پور میرزای تکواندوکار ملی پوش کشورمان به طور مشترک مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد.

در بخش مردان، تکواندوی قم با ۲ تکواندوکار جوان و دارای سابقه حضور در اردوی تیم‌های ملی در جام فجر شرکت کرد و روح الله رضا پور مربی قمی سابق تیم ملی نوجوانان نیز همراه با این ۲ تکواندوکار عازم جزیره کیش شد.

محمد صفایی در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم نماینده قم بود که با پیروزی ۱۱ بر ۵ برابر محمد خیرالله از سوریه به جمع ۸ تکواندوکار برتر این وزن راه یافت اما در این مرحله با قبول شکست برابر حریف قزاقستانی که قهرمان جهان نیز بود از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند و به کار خود پایان داد.

علی چهرقانی دومین تکواندوکار قمی حاضر در رقابت‌های بین المللی جام فجر در کیش وزن منفی ۵۸ کیلوگرم ابتدا با پیروزی ۸ بر ۶ برابر محمد گرامی از تونس به یک چهارم نهایی رسید اما با پذیرش شکست برابر حریفی از افغانستان از رسیدن به مرحله نیمه نهایی محروم ماند.

[ad_2]