[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، محمود سیجانی با بیان اینکه طرح‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اولویت راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام استانی قرار دارد، افزود: تصویب یک طرح صنعتی با مجموع ۲۳ میلیارد ریال به صورت سرمایه ثابت، تصویب ۱۴ واحد تولیدی با مجموع ۸۷۶ میلیارد ریال به‌صورت سرمایه در گردش و تصویب تسهیلات […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، محمود سیجانی با بیان اینکه طرح‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اولویت راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام استانی قرار دارد، افزود: تصویب یک طرح صنعتی با مجموع ۲۳ میلیارد ریال به صورت سرمایه ثابت، تصویب ۱۴ واحد تولیدی با مجموع ۸۷۶ میلیارد ریال به‌صورت سرمایه در گردش و تصویب تسهیلات بازسازی و نوسازی ۲ واحد تولیدی به میزان ۲۵۵ میلیارد ریال نیز برای ایجاد اشتغال در کمیته فرعی استان تصویب شده است.

وی تأکید کرد: تمام عملکرد و اقدام‌های انجام شده در زمینه رونق تولید در دوره‌های سه ماهه مورد بررسی قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت مصوبات به‌صورت دقیق بررسی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: تأمین مواد اولیه واحدهای صنعتی یکی از برنامه‌های راهبردی اصلی این سازمان جهت رونق تولید می‌باشد که وظیفه اصلی حل این مسئله در قم بر عهده جهاد کشاورزی و سازمان صمت واگذار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تأمین اجتماعی کشور در بخش تقسیط بدهی‌ها، بخشودگی‌ها و همچنین تسهیلات تولید، تصمیمات جدیدی برای اجرا در استان‌ها ابلاغ کرده است.

سیجانی در ادامه با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان در مسئله رونق تولید اضافه کرد: سازمان صمت، جهاد کشاورزی، شرکت توزیع گاز و تأمین اجتماعی استان چهار دستگاه برتر در زمینه رونق تولید در سال ۹۷ منتخب شده‌اند.

وی افزود: همچنین بانک‌های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بانک صادرات و بانک ملی نیز به‌عنوان بانک‌های برتر در زمینه رونق تولید و ارائه تسهیلات در سال گذشته بعد از ارزیابی عملکرد انتخاب‌شده‌اند.

[ad_2]