×
×

۱۲۰هزار دانش آموز قمی دارای شناسنامه دندان می باشند

  • کد نوشته: 11228
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛حمیدرضا شیخ الاسلاممدیرکل آموزش و پرورش استان شهر قم با اشاره به وضع بررسی اداره کل آموزش و پرورش استان شهر قم گفت: این بررسی توسط نهادهایی مثل سازمان سنجش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت می‌گیرد، رده استان شهر قم […]

    ۱۲۰هزار دانش آموز قمی دارای شناسنامه دندان می باشند
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛حمیدرضا شیخ الاسلاممدیرکل آموزش و پرورش استان شهر قم با اشاره به وضع بررسی اداره کل آموزش و پرورش استان شهر قم گفت: این بررسی توسط نهادهایی مثل سازمان سنجش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت می‌گیرد، رده استان شهر قم در کنکور سراسری رده چهارم کشور هست و محصلین قمی در سه سال پیاپی رده نخست کشور را در کنکور زبان اکتساب کردند.

    وی دنبال کرد: پرداخت مطالبات فرهنگیان یک دغدغه برای ما هست و این مطالبات در استان شهر قم زودتر از نقاط دیگر کشور پرداخت می‌شود.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان شهر قم اضافه کرد: در سال ۸۶ به سبب سرمازدگی ۸۰ درصد از آسفالت‌های حیاط‌های مدرسه ها استان خراب کردن شد، هزینه آسفالت حیاط یک مدرسه حدود ۵۰ میلیون تومان هست و با جذب قیر رایگان از مرکز، حیاط‌ 40 درصد از مدرسه ها استان شهر قم آسفالت an.

    شیخ الاسلام، صادر کردن شناسنامه برای دندان‌های محصلین استان شهر قم را یکی از کارهای اداره کل آموزش و پرورش استان در سال های موخر دانست و تصریح نمود: این کار با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهر قم انجام شد، ۱۲۰ هزار دانش آموز استان شهر قم دارای شناسنامه دندان می باشند و بعضی از این محصلین استان برای ترمیم دندان به جایگاه ها درمانی ارجاع داده گردیدند.

    وی دنبال کرد: آموزش‌هایی در چند سال موخر در مورد لزوم صرفه جویی در آب به محصلین استان شهر قم در مدرسه ها داده شده هست، این آموزش‌ها به مقداری تاثیر گذار بودند که روی خانواده‌های این محصلین هم اثر گذاشت.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان شهر قم در انتهاء افزود: سال گذشته ۶ هزار نفر از محصلین استان به اردوی راهیان نور اعزام گردیدند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.