[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید موسی حسینی کاشانی قبل از ظهر پنج‌شنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی سرود رضوی که در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، با اشاره به تأثیرگذاری سرود در زندگی، افزود: سرود در دوران دفاع مقدس و همچنین در شناسایی ائمه اطهار (ع) نیز اهمیت بسیاری داشته است. وی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید موسی حسینی کاشانی قبل از ظهر پنج‌شنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی سرود رضوی که در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، با اشاره به تأثیرگذاری سرود در زندگی، افزود: سرود در دوران دفاع مقدس و همچنین در شناسایی ائمه اطهار (ع) نیز اهمیت بسیاری داشته است.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی سرود رضوی، تصریح کرد: استقبال خوبی از جشنواره انجام شده و ۶۶ گروه از ۲۰ استان کشور ۱۳۰ اثر را برای دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: امسال تعداد استان‌های بیشتری در این جشنواره ملی حضور یافتند و ۲۵ سرود نیز به مرحله نهایی راه یافت.

وی ادامه داد: آثار برگزیده از استان‌های کرمان، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، تهران، خراسان شمالی، مرکزی، تبریز، زنجان و گیلان به مرحله نهایی راه یافتند.

حسینی کاشانی در ادامه اظهار داشت: دومین جشنواره ملی سرود رضوی دارای بخش‌های اصلی و بخش ویژه بود که آثار مربوط به بخش اصلی در خصوص حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمد بن موسی (ع) بود.

[ad_2]