[ad_1] به گزارش خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، ۱۵۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت، طی بیانیه ای از عوامل سریال «گاندو» تقدیر و تشکر کردند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی واقعیتی وجود دارد که یادآوری و تبیین آن برای نسل‌های آینده ضروری است […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، ۱۵۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت، طی بیانیه ای از عوامل سریال «گاندو» تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی واقعیتی وجود دارد که یادآوری و تبیین آن برای نسل‌های آینده ضروری است تا بدانند گذشتگان خود چگونه عملکردی داشتند و از آن برای مسیر آینده پند بگیرند. در این میان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی همواره در روشنگری جامعه و بصیرت افزایی نقش راهبردی منحصر به فرد و تعیین کننده داشته است و مردم نیز به رغم هجمه سنگین رسانه‌های معاند همواره به رسانه ملی اعتماد د اشته اند، مردم در عین این اعتماد همواره از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مطالبه بهترین مجموعه‌های تلویزیونی را دارند که با صداقت و شفافیت آنچه را که باید بدانند اعلام کند. مردم وقتی با همه مشکلات ریز و درشت اقتصادی خود پای یک مجموعه تلویزیونی با این موضوع می‌نشینند و با آن ارتباط برقرار می‌کنند یعنی اینکه همچنین با اعتقاد پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و به رغم ایرادهای به حق خود می‌دانند چه گوهری را در عصر کنونی در اختیار دارند.

نمایندگان ملت ایران با قدردانی از بازیگران، عوامل و گروه تولید و تهیه سریال موفق گاندو و ریاست صدا و سیما حمایت خود را از تولید چنین مجموعه‌های تلویزیونی اعلام می‌کنیم و امید داریم جامعه رسانه‌ای کشور با صدور ارزشهای انقلاب اسلامی از راه تبلیغات صحیح گام‌های محکمی در بالندگی اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور بردارد و ملت ایران با بهره مندی از این قبیل اقدامات همواره بر بلندای افتخار بایستد و به ایران اسلامی خود ببالند.

انتهای پیام/

[ad_2]