×
×

۱۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 30179
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به چهاردهم اردیبهشت‌ماه، ۴۸ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه ۱۹ نفر […]

    ۱۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به چهاردهم اردیبهشت‌ماه، ۴۸ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه ۱۹ نفر از این تعداد در بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

    وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته، ۹ نفر از کل بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند، گفت: در حال حاضر ۱۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود ۵۰ نفر از آنها بد گزارش شده است.

    قدیر تأکید کرد: با توجه به اینکه استان قم در وضعیت قرمز تقسیم بندی ستاد ملی کرونا قرار دارد، در موضوع بازگشایی‌ها باید کمال دقت و روند پلکانی لحاظ شود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.