[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرتضی حیدری شامگاه شنبه پس از پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۷۳ نفر امروز با مراجعه به فرمانداری قم برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کردند که ۶۳ نفر این افراد مرد و ۱۰ نفر از آن‌ها […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرتضی حیدری شامگاه شنبه پس از پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۷۳ نفر امروز با مراجعه به فرمانداری قم برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کردند که ۶۳ نفر این افراد مرد و ۱۰ نفر از آن‌ها زن هستند.

وی با بیان اینکه امروز ۸ روحانی و ۶۵ غیر روحانی ثبت نام کرده است، گفت: جوان‌ترین این افراد ۳۰ سال و پیرترین آن‌ها ۷۴ سن دارد همچنین ۴۶ نفر دارای مدرک فوق لیسانس و ۱۰ نفر دارای دکتری و هم‌چنین ۱۷ نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات استان قم گفت: در مجموع ۱۶۷ کاندیدا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم مراحل ثبت نام را طی کردند که ۱۴۲ نفر مرد و ۲۵ نفر از آن‌ها زن است، همچنین ۲۷ نفر ثبت نام کنندگان روحانی و ۱۴۰ نفر از سایر اقشار هستند که به لحاظ سنی هم جوان‌ترین آن‌ها ۳۰ سال و مسن‌ترین آن‌ها دارای ۷۴ سن هستند.

حیدری افزود: ۱۱۷ نفر از این افراد دارای مدرک فوق لیسانس و ۱۶ نفر هم دارای دکتری و ۳۴ نفر از این کاندیداها دارای تحصیلات حوزوی هستند.

وی با اشاره به دومین روز از ثبت نام برای پنجمین دوره خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه قم نیز بیان کرد: امروز ۶ نفر برای مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند که در مجموع تا امروز ۱۷ نفر مراحل ثبت نام پنجمین دوره خبرگان رهبری را طی کردند.

[ad_2]