[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز چهاردهم فروردین ماه، ۸۴ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند. وی ادامه داد: ۲۹ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز چهاردهم فروردین ماه، ۸۴ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز، با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، ۲۷ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر ۳۲۷ نفر از همشهریان در مراکز درمانی قم به دلیل مشکلات حاد تنفسی و یا ویروس کرونا بستری هستند که حال ۱۰۸ نفر از آنها بد گزارش شده است.

قدیر تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه ۹۸ تاکنون نیز ۷۳۷۷ نفر از بخش بستری اورژانش و بستری بخش بیمارستان‌های قم با بهبودی مرخص شده‌اند.

[ad_2]