×
×

۴۵ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم پذیرش شدند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 30226
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به پانزدهم اردیبهشت‌ماه، ۴۵ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند. وی افزود: ۱۷ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های قم […]

    ۴۵ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم پذیرش شدند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به پانزدهم اردیبهشت‌ماه، ۴۵ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.

    وی افزود: ۱۷ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های قم بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در شبانه روز گذشته، ۱۲ نفر از کل بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند، گفت: در حال حاضر ۱۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود ۵۰ نفر از آنها بد گزارش شده است.

    قدیر تأکید کرد: وضعیت استان قم هنوز قرمز است هوشمندی و ذکاوت ما در رعایت فاصله گذاری باعث مغلوب کردن کرونا می‌شود و در غیر این صورت کرونا هوشمندتر از ما عمل کرده و آسیب‌های غیرقابل جبرانی برجای خواهد گذاشت.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.