[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز دهم فروردین‌ماه، ۱۳۲ نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلاء به کرونا پذیرش شده‌اند که ۵۴ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز دهم فروردین‌ماه، ۱۳۲ نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلاء به کرونا پذیرش شده‌اند که ۵۴ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در شبانه روز گذشته، ۳۰ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: مراکز بیمارستانی و پایگاه‌های بهداشتی استان طبق برنامه و در راستای تکالیف محوله از سوی ستاد کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم آماده خدمت رسانی به بیماران و شهروندان در همه حوزه‌های بهداشتی و درمانی است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ۱۳۹۹و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ،۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸۳۰۹ مورد رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۶۴۰ نفر رسید.

[ad_2]