هادی بغدادی در حاشیه مراسم پرده برداری از کتاب مربع‌‌های قرمز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم  وی با اشاره به فعالیت‌های موسسه حماسه ۱۷ اضافه کرد: این موسسه فرهنگی کتاب‌های مستند در مورد شهدا تولید می‌کند و تاحالا ۷۰ کتاب در مورد زندگی شهدای استان شهر قم توسط این موسسه چاپ گشته هست […]

هادی بغدادی در حاشیه مراسم پرده برداری از کتاب مربع‌‌های قرمز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم 

وی با اشاره به فعالیت‌های موسسه حماسه ۱۷ اضافه کرد: این موسسه فرهنگی کتاب‌های مستند در مورد شهدا تولید می‌کند و تاحالا ۷۰ کتاب در مورد زندگی شهدای استان شهر قم توسط این موسسه چاپ گشته هست که تحت عنوان ستارگان حریم کریمه و طلایه داران جبهه حق هست.

مسئول اجرایی موسسه حماسه ۱۷ تصریح نمود: متاسفانه در استان شهر قم فضایی ایجاد شده هست که رزمندگان خاطرات خود را نمی‌گویند و این جلسه برگزار گردید تا رزمندگان ترغیب گردند تاریخ شفاهی دفاع مقدس را بگویند.

بغدادی با بیان اینکه بعضی از رزمندگان دفاع مقدس برای نسل جوان مؤثر هستند، تصریح نمود: موسسه حماسه ۱۷ این آمادگی را دارد که رزمندگان تاریخ شفاهی دفاع مقدس را بگویند و به مرور زمان زمان مبدل به کتاب گردد.

مسئول اجرایی موسسه حماسه ۱۷ عنوان نمود: دو کتاب زندگی‌نامه شهید زین الدین و گفتارهای این شهید گرانقدر توسط موسسه حماسه ۱۷ تولید گردیده هست که شهریورماه پرده برداری می‌شود.