مدیرعامل شرکت گاز استان قم از صرفه‌جویی ۱۰۱ هزار مترمکعبی گاز در روز یک‌شنبه توسط مردم قم خبرداد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه، مرتضی خوش‌لهجه امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: باتوجه به مصرف بهینه شهروندان قمی در چند روز اخیر آمار و ارقام خوبی در صرفه‌جویی مصرف ثبت شده است؛ برای مثال در روز یک‌شنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۰۱ هزار متر مکعب گاز در قم صرفه جویی شد.

وی افزود: این میزان صرفه‌جویی در هفته گذشته، در بازه زمانی پنج روزه انجام شده، درحالی‌که در هفته جاری طی یک روز صورت گرفته‌است و همین باعث شد تا آمار جالبی از استان قم ثبت شود. در حال حاضر ۴۴۲ هزار و ۴۰۲ مشترک گاز در بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری استان قم وجود دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم تصریح کرد: همراهی مردم ، تعطیلی اداره‌ها، مدارس، برخی واحدهای صنعتی و قطع گاز کوره‌پزی‌ها و همچنین استخرها از جمله دلایل کاهش مصرف گاز در استان قم می‌توان عنوان کرد.

وی با تشکر از همدلی و پیشگامی عموم مردم و صنعتگران استان قم در صرفه‌جویی گاز، در پایان گفت: همشهریان می‌توانند با پوشیدن لباس بیشتر در خانه، استفاده از پرده‌های ضخیم و پنجره‌های دوجداره، درزگیری، پوشاندن کانال کولر و کم کردن شعله بخاری در صرفه‌جویی هر چه بیشتر انرژی گاز همراهی نمایند.

انتهای پیام/