به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و رجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، عصر امروز و در آستانه برگزاری سرود سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران، نشست صمیمی با حضور حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری شهرکریمه و با حضور حجج اسلام نعیمی و حجامی تهیه کننده و از عوامل اجرایی نماهنگ سلام فرمانده برگزار و از عوامل این سرود […]

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و رجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، عصر امروز و در آستانه برگزاری سرود سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران، نشست صمیمی با حضور حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری شهرکریمه و با حضور حجج اسلام نعیمی و حجامی تهیه کننده و از عوامل اجرایی نماهنگ سلام فرمانده برگزار و از عوامل این سرود تجلیل به عمل آمد.

پخش یک کلیپ سرود حماسی ساده با همخوانی دهه‌نودی‌ها از همان روزهای آغازین سال جدید توانست خیلی زود جای خودش را میان کودکان و خانواده‌های ایرانی باز کند.

این کلیپ باعث شد خیلی‌هایشان دنبال این سرود بگردند و حتی بخواهند برای همخوانی با ویدیوکلیپ آن را حفظ کنند، همین شد که عبارت «سلام فرمانده» تبدیل به یکی از گفت و گوهای روزانه دهه هشتادیا و نودی‌هایی شد.

خیلی‌ از پدر و مادرها همخوانی کودکانشان با این کلیپ را در صفحات اینستاگرامی خود منتشر کردند و با باز شدن مدارس برخی از آن‌ها این سرود را جزوی از برنامه‌های صبحگاهی خود قراردادند و دانش آموزان با شور و شوق با آن همخوانی کردند.

در نهایت گروه‌های فرهنگی مردمی تصمیم گرفتند اقدام به تجمعات برای همخوانی این سرود محبوب کنند و این تجمعات و گردهمایی ها در هر شهر و روستایی با استقبال گسترده مردم مواجه شد و خانواده ها و فرزندانشان دسته دسته در این تجمعات شرکت کردند.

حجت الاسلام محققی در این نشست ضمن توجه دادان به مسأله تهاجم فرهنگی دشمن بیان داشت: از بین بردن فرهنگ عاشورا، فرهنگ مهدویت و انتظار یکی از اهداف دشمن است.

مدیرعامل خبرگزاری شهرکریمه با تقدیر از عوامل سرود سلام فرمانده گفت: سرود سلام فرمانده یک حرکت تمییز فرهنگی در مقابل دشمن است و این سرود به خوبی توانسته است در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن بایستد.

گفتنی است گردهمایی سرود سلام فرمانده تا ساعاتی دیگر در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

[ad_2]

منبع
[email protected]