مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: در راستای توزیه پایدار برق در استان قم ۲۵۰ نیروی خدوم این شرکت به صورت شبانه روزی فعال هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از کمیته اطلاع‌ رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، یوسف صادقی عصر امروز با حضور در محل کمیته اطلاع‌ رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان در گفت‌ و گویی خبری عنوان کرد: وظیفه اصلی ما در شرکت توزیع نیروی برق استان، توزیع برق پایدار، مستمر و با کیفیت در سطح استان قم است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم بیان کرد: در ایام نوروز حدود ۲۵۰ نفر از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان به همراه تجهیزات و ماشین آلات به صورت سه شیفت مشغول به خدمت رسانی بودند.

وی تصریح کرد: در چند روز اول نوروز، وزش باد شدید، رعد و برق و باران را در سطح استان شاهد بودیم و الحمدلله با پیش‌ بینی‌ ها و اقدامات تامینی اولیه‌ ای که از زمان نیمه شعبان انجام داده بودیم، به مشکل جدی برنخوردیم و یک مورد قطعی که به جهت برخورد صاعقه با شبکه برق در مناطق مرتفع استان رخ داد، با حضور به موقع نیروهای شرکت برق استان مرتفع شد و در این زمینه نیز همراهی مردم عزیز قابل قدردانیست.

صادقی افزود: تامین روشنایی شبانه‌ روزی سطح شهر به خصوص اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نیز دیگر فعالیت مهم این شرکت بوده است.

وی ضمن تاکید بر وجود ۴۰۰۰ کیلومتر شبکه فشارضعیف و روشنایی معابر شامل حدود ۱۲۰ هزار چراغ در سطح استان، نرخ خرابی تجهیزات روشنایی استان را در حد مطلوب استاندارد دانست و البته بر تلاش مستمر و پیگیرانه جهت کاهش این نرخ بخصوص در رفع خاموشی های کلی ناشی از اتصالی، خرابی و سرقت تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از نیاز به اطلاع رسانی مردم از وجود خاموشی با وجود شبکه طولانی روشنایی معابر و علیرغم بازدیدهای دوره ای همکاران خود گفت و از رسانه های فعال در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: مدیریت مصرف یک الزام دینی و نیاز عمومی در سطح کشور است و از همه رسانه‌ها خواستاریم تا مثل همیشه میدان‌داری کرده و در این عرصه نیز با تبیین هنرمندانه به ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف برق و استفاده مناسب از انرژی بپردازند.

انتهای پیام/