قم - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم از جذب و پرداخت ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به قم به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، ابراهیم ملکی صبح پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان قم گفت: در راستای سفر سال گذشته رئیس جمهور به قم، ۱۴۲ مصوبه از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ و دبیرخانه‌ای به منظور پیگیری و تحقق مصوبات تشکیل شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم ابراز داشت: این تعداد مصوبات مربوط به ۲۷ دستگاه اجرایی استان قم می‌باشد که در راستای تحقق آنان جلسات مختلفی با حضور استاندار، معاون امور عمرانی و سایر دستگاه‌ها برگزار شده است.

ملکی در خصوص چگونگی اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به قم ابراز داشت: از تعداد ۱۴۲ مصوبه، ۱۲ مورد انجام‌شده، ۶۳ مورد در دست انجام، ۴۴ مورد در دست پیگیری بوده و ۲۰ مورد انجام‌نشده است.

وی ابراز کرد: این ۲۰ مصوبه‌ای که اجرایی نشده؛ نیازمند طی کردن فرآیند و تصویب در سازمان برنامه‌وبودجه کشور است که پس از آن برای این مصوبات اعتبار تعریف می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم افزود: ۲,۲۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این مصوبات تصویب شده است که تاکنون ۶۴۷ میلیارد تومان جذب و به حساب دستگاه‌های مربوطه واریز شده است.

وی گفت: ۱۳ هزار و ۵۹ میلیارد تومان نیز تسهیلات در سفر رئیس جمهور به قم در نظر گرفته شده است.

[ad_2]

منبع