×
×

دبیر ستاد مردمی غدیر قم گفت
در ۱۱۰ محله شهر قم جشن های بزرگ عید غدیر برگزار میشود

  • کد نوشته: 127911
  • دبیر ستاد مردمی غدیر بیان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر به مناسبت ایام عید بزرگ غدیر با کمک خیران مورد توجه است و در این ۱۵ روز موضوع مواسات انجام می شود

    در ۱۱۰ محله شهر قم جشن های بزرگ عید غدیر برگزار میشود
  • به گزارش شهرکریمه محمد علی بختیاری‌زاده ظهر امروز در نشست خبری ستاد مردمی غدیر که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به اهمیت ترویج غدیر در جامعه گفت: دستگاه های فرهنگی و مردمی در تشکیل ستاد مردمی غدیر نقش دارند و هیئت های مذهبی، وعاظ و خیران در این ستاد عضو هستند و مهم ترین هدف این است که الگویی شود و همه پای کار بیایند.

    دبیر ستاد مردمی غدیر بیان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر به مناسبت ایام عید بزرگ غدیر با کمک خیران مورد توجه است و در این ۱۵ روز موضوع مواسات انجام می شود،سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و با بهره مندی از ظرفیت های مردم در در ۱۱۰ محله جشن و سرور برگزار می کند.

    بختیاری زاده ادامه داد: در شهرداری عملکرد و اقدامات خوبی انجام شده است و قرار شده همه شهربازی های مربوط به شهرداری در این ۱۵ روز به صورت نیم بها باشد.

    وی گفت: محتوا بخشی غدیر موضوعی است که باید مورد تاکید قرار بگیرد و اینکه چگونه در جامعه عمل کنیم و مسابقاتی در فضای مجازی طرح می شود و به افراد برتر به قید قرعه جوایز و هدایایی اهدا می شود.

     مراسم پیاده روی غدیر از ابتدای بلوار پیامبر اعظم تا مسجد جمکران برگزار می شود

    جواد اشعری ریس شورای هییت های مذهبی استان قم نیز در این نشست تصریح کرد: ۱۵ برنامه در مناطق مختلف قم که شاخص هستند با کمک هیئت های مذهبی برگزار می کنیم، کاروان های شادی در شب و روز عید غدیر خم برگزار می شود و مراسم پیاده روی عصر عید غدیر از ابتدای بلوار پیامبر اعظم تا مسجد جمکران برگزار می شود.

     ۱۱۰ هزار پرس غذا روز عید غدیر در محله های مختلف شهر قم توزیع می شود

    وی افزود: ۱۱۰ هزار پرس غذا روز عید غدیر در محله های مختلف شهر قم توزیع می شود و همچنین قرائت دعای ندبه در روز عید غدیر به صورت گسترده انجام می شود و برگزاری همایشی به همت سازمان بسیج مداحان تحت عنوان همایش سادات از جمله برنامه های این روز بزرگ است.

    ریس شورای هییت های مذهبی استان قم بیان کرد: توزیع ارزاق به صورت دولتی بین هیئت ها با کمک جهاد کشاورزی استان و برپایی ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های روز عید غدیر در قم است.

    اشعری خاطرنشان کرد: همایش ملی غدیریان روز دوشنبه ساعت ۱۸ با حضور مسئولان هیئت ها و شاعران از قم، تهران، اصفهان، کاشان و کرج در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود که آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت و حجت الاسلام فرحزاد از جمله سخنرانان این مراسم هستند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید