فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به نقش کلیدی طلاب بسیجی در عرصه تحقق جهاد تبیین گفت: طلاب بسیجی در میان بسیجیان جهادگر خوش درخشیده‌ و در امر خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان موفق عمل کرده اند .

به گزارش شهرکریمه سردار محمدرضا موحد چهارشنبه شب طی سخنانی در یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی قم، ضمن تقدیر از اجرای نمایش “مردم میداندار اصلی انقلابند” اظهار کرد:طلاب بسیجی در میان بسیجیان جهادگر خوش درخشیده‌ و در امر خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان موفق عمل کرده اند و باید این‌ها به درستی در جامعه تبیین شود.

وی اظهار کرد: ما باید با تکیه بر نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه جهادی و انقلابی را در جامعه حفظ و تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود همه دشمنی‌ها و فتنه‌ها، انقلاب اسلامی به راه پرافتخار خود ادامه داده است، افزود: بی شک نقش ولی فقیه و مردم در شکل گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن تا به امروز بسیار مهم بوده است و از این پس نیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه در سایه روحیه انقلابی و جهادی، مشکلات به عنایت الهی مرتفع خواهد شد.

وی همچنین گفت: مسئولان و مدیران کشور حقیقتاً باید قدردان این مردم عزیز و بزرگوار باشند که با وجود همه مشکلات، جانانه پای کار انقلاب و نظام ایستاده و از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند.