دهمین دوره جشنواره خط تحریری دانش‌آموزی با عنوان «نسیم مهر» به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، در راستای برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم، دهمین دوره جشنواره خط تحریری دانش‌آموزی با عنوان «نسیم مهر» برگزار می‌شود.

 

این جشنواره بین دانش‌آموزان دختر و پسر ۶ گروه کلاس اول، کلاس دوم، دانش‌آموزان کلاس سوم و چهارم، دانش‌آموزان کلاس پنجم و ششم ابتدایی، دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم دبیرستان صورت می‌گیرد.

 

دانش‌آموزان می‌توانند متنی بین سه سطر تا حداکثر یک صفحه درباره یکی از شهدای قم، شامل وصیت‌نامه، خاطره و یا ویژگی‌های شهید را بر روی برگه‌ای مناسب و یا در برگه‌ مخصوص جشنواره که از مدرسه خود یا سایت انجمن خوشنویسان قم دریافت می‌کنند، بنویسند.

 

پس از ارزیابی اولیه آثار، از برگزیدگان دعوت می‌شود تا در مرحله دوم مسابقات که به صورت حضوری خواهد بود شرکت کنند؛ یادآور می‌شود شرکت‌کنندگان نام و نام خانوادگی، نام مدرسه و شماره تلفن تماس خود را روی برگه اثر، یادداشت کنند.

 

گفتنی است اثری در جشنواره «نسیم مهر» پذیرفته می‌شود که با خط تحریری به روش نستعلیق و به وسیله مداد، خودکار، روان نویس یا خودنویس نوشته شده باشد.

 

مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ می‌باشد و علاقه‌مندان بایستی اثر خود را به معاونت پژوهشی ناحیه محل تحصیل خود تحویل داده و یا تصویر برگه خود را در پیام‌رسان ایتا به شماره تلفن ۰۹۱۰۲۰۴۵۰۹۱ ارسال نمایند.

 

همچنین در ویژه‌ برنامه اختتامیه به نفرات برگزیده، هدایای نفیسی همچون تندیس جشنواره، جوایز نقدی، لوح تقدیر و امتیاز ثبت‌نام رایگان در انجمن اهدا خواهد شد.

 

دانش‌آموزان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت برگه مخصوص آزمون و موضوعات جشنواره به تارنمای akqom.ir/news بخش جشنواره نسیم مهر، مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/