جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما از دیوارهای تحریم‌ دشمنان عبور کردیم، گفت: امروز موشک‌های ایران می‌توانند مواضع دشمن را در هر نقطه به آتش بکشند. به گزارش شهرکریمه سردار سرتیپ حسین سلامی عصر امروز در نخستین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی که در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، اظهار کرد: […]

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما از دیوارهای تحریم‌ دشمنان عبور کردیم، گفت: امروز موشک‌های ایران می‌توانند مواضع دشمن را در هر نقطه به آتش بکشند.

به گزارش شهرکریمه سردار سرتیپ حسین سلامی عصر امروز در نخستین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی که در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، اظهار کرد: استان مرکزی محل تولد یکی از عظیم‌ترین و بی‌نظیر‌ترین شخصیت‌های تاریخ اسلام و بشر است و بدون شک پس از وجود شریف و نورانی ائمه اطهار امام خمینی بزرگترین، عظیم‌ترین و شجاع‌ترین شخصیت روحانی تاریخ اسلام و ایران به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) شیرازه نظام کفر و استکبار جهانی را در هم کوبید و استخوان‌های کافران در هم شکست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به مسلمانان و ملت ایران اعتبار، عزت و ارزش آفرید، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در اولین گام مبارزه جهانی خود سیاست‌های استکبار را در این سرزمین برای همیشه دفن کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه شهدا ستاره‌های پر فروغ آسمان اسلام هستند، افزود: شهدای کارگر حلال‌ترین لقمه‌های نان را به خانه‌هایشان بردند، خانه‌هایشان بلد طیب است، سفره‌های نانشان از عرق جبین به دست آمده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز هر پیشرفتی که در این جامعه صورت می‌گیرد حاصل دستان پر توان مردان و زنان غیور ایران اسلامی و شهدای کارگری است که همت و تلاش خود را با خون خود در راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی گذاشتند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز ایران پیشرفته و بزرگ همانند نگینی درخشان در انگشتری عالم می‌درخشد که این مهم از برکت مجاهدت کارگران است.

سردار سلامی با بیان اینکه شهدا مظهر عزت جامعه هستند، گفت: خانه‌های هر شهید بابی از باب جنت است و خانواده شهیدان در بهشت زندگی می‌کنند.

وی اظهار کرد: لباس جهاد لباس عزت مسلمانان است، اسلام جز با شمشیر مجاهدان و شهادت مردان و زنان حفظ نمی‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آنچه امروز به نام عزت، اقتدار و آبروی این کشور می‌بینید حاصل فداکاری شهیدان و شکیبایی خانواده آنان است.

سردار سلامی بیان کرد: ایران اسلامی هشت سال در برابر قدرت‌های جهان ایستاد و ایران مستقل را به جهان ثابت کرد و نشان داد که می‌توان در پرتو اسلام یک کشور را که در اوج تهاجم و تحریم قرار دارد به اوج رساند.

وی افزود: دشمن می‌خواست ایران را به تاریخ شوم گذشته خود بازگرداند، اما شهدا از جان خود گذشتند و در مقابل دشمنان خدا صف‌آرایی کردند و مقتدرانه پیروز شدند، حال نیز این صف‌آرایی در مقابل دشمنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدا به آرزوی خود رسیدند، اما خانواده شهدا آرزوهایشان را تقدیم خدا کردند که این از شهادت بالاتر است.

سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه امروز آمریکا، اروپا، عربستان، قطر، ترکیه و نیروهای تکفیری از یاس و نامیدی از شکست دست و پنجه نرم می‌کنند تاکید کرد: آزادی حلب یعنی شکست همه قدرت‌های سیاسی و نظامی استکبار در یک نقطه از جهان اسلام و به اهتزاز درآمدن پرچم مقاومت اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز با پیروزی نیروهای مقاومت و بازپسگیری حلب دوباره فتح‌المبین را دیدیم.

وی گفت: دشمنان آمده بودند قلب سرزمین اسلام را اشغال کنند، اما امروز طول تفسیر امت اسلام از تهران تا شرق مدیترانه بلند است، امروز موشک‌های ایران می‌توانند اهداف دشمن را در هر نقطه به آتش بکشند که این نشانه قدرت الهی است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با تاکید بر اینکه حقانیت اسلام از درون نصرت الهی عبور می‌کند، اظهار کرد: زمان فتوحات آشکار اسلام فرا رسیده است.

سردار سلامی ادامه داد: به زودی بحرین به آرزوی خود خواهد رسید، مردم یمن از شکست دشمنان اسلام شاد خواهند شد، مردم موصل طعم پیروزی را خواهند چشید و این‌ها همه وعده‌های الهی است.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان تصریح کرد: ما از دیوارهای تحریم‌های دشمنان عبور کردیم، به دشمن اعتماد و امید نداریم، به انرژی درونی ملت خودمان تکیه می‌کنیم و از سطوح ظاهری قدرت‌های بزرگ نگران نیستیم.

جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ایران امروز امن‌ترین کشور جهان است، این در حالی است که بیشترین دشمنان جهان را دارد، دشمنان دست از ایران بر نخواهند داشت، مگر اینکه ایرانیان از دین خود دست بردارند و ما به آنها می‌گوییم هیچ‌گاه دست از دین خود بر نمی‌داریم و تا ابد پیرو ولی فقیه خواهیم بود.