×
×

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک قم تا ۲ هفته آینده

  • کد نوشته: 6405
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک قم تا ۲ هفته آینده در محدوده منطقه جمکران آغاز به‌کار می‌کند.

    آغاز عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک قم تا ۲ هفته آینده
  • به گزارش شهر کریمه، به‌نقل ازروابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی‌خواه با اشاره به دیدار اخیر با آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید که با حضور قائم‌مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شد، اظهار داشت: این دیدار دارای خیر و برکات بسیاری بود و تصمیم‌های مهمی نیز با حضور این مرجع تقلید و خیرانی که در جلسه حضور داشتند، گرفته شد.

    وی گفت: یکی از موضوعات مطرح‌شده، درباره بیمارستان محدوده منطقه جمکران بانام مادر و کودک بود که قرار شد تا دو هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز کرد: کلنگ این بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی چندی پیش به زمین زده‌شده و تا دو هفته آینده نیز عملیات اجرایی آن طبق تعهد خیر آغاز خواهد شد.

    ایرانی خواه خاطرنشان کرد: بعد از اتمام عملیات ساخت، بیمارستان تحویل وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قم می‌شود و تجهیز بیمارستان بر عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواهد بود. همچنین در این جلسه مقرر شد تا درمانگاه خیریه جمکران به دانشگاه علوم پزشکی قم واگذار شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.