معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از اجرای ممنوعیت تردد خودروهای شخصی به خارج از استان بر اساس ابلاغ جدید ستاد ملی مدیریت کرونا خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه این ستاد برای خودروهای متخلف جریمه ۵۰۰ هزارتومانی در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمان پور عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به صدور اطلاعیه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از ساعت ۱۲ ظهر فردا خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان قم ممنوع است.
وی با بیان اینکه این طرح از فردا آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اقدام خواهد کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا نسبت به هماهنگی و پشتیبانی برای اجرای محدودیت‌های اقدام خواهد کرد، یادآور شد: لازم است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به انسداد معابر غیر اصلی با هماهنگی پلیس راهور استان اقدام لازم را داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت‌های تعیین شده نمی‌گردند.
انتهای پیام/