×
×

آمادگی همه دستگاه های خدماتی امدادی و بهداشتی قم برای انتخابات – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 38172
  • [ad_1] سخنگوی اورژانس قم در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به اینکه اولویت اصلی مأموریت اورژانس در هر شرایطی ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مصدومان است گفت: آمبولانس‌های ما در ۴ ستاد پشتیبانی داخل شهر قم و بخشداری‌های پنجگانه قم از ساعت ۷ صبح تا پایان رأی گیری مستقر می‌شوند. فراهانی تاکید کرد: چنانچه […]

    آمادگی همه دستگاه های خدماتی امدادی و بهداشتی قم برای انتخابات – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    سخنگوی اورژانس قم در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به اینکه اولویت اصلی مأموریت اورژانس در هر شرایطی ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مصدومان است گفت: آمبولانس‌های ما در ۴ ستاد پشتیبانی داخل شهر قم و بخشداری‌های پنجگانه قم از ساعت ۷ صبح تا پایان رأی گیری مستقر می‌شوند.

    فراهانی تاکید کرد: چنانچه نیازی به این آمبولانس‌ها باشد الویت ما ارائه خدمات به مصدومان سوانح است و آمبولانس‌های مستقر در ستادهای پشتیبانی سریعاً به محل حادثه اعزام خواهند شد.

    حمیدکریمی، سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی قم نیز با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات برای افزایش میزان ایمنی و پیشگیری از سوانح احتمالی چک لیست اولیه ایمنی شعب اخذ رأی تدوین و در اختیار مسئولین قرار گرفته است گفت: آتش نشانی قم برای حفظ آمادگی در برابر حوادث احتمالی خودروهای عملیاتی خود را در چهار ستاد پشتیبانی انتخابات، فرمانداری قم، مصلی قم و مصلی پردیسان مستقر شده‌اند.

    سیامک محبی رئیس مرکز بهداشت استان قم هم با تاکید بر اهتمام ویژه همه دستگاه‌ها برای حفظ سلامت همشهریان و رأی دهندگان در روز جمعه ۲۸ خردادماه گفت: ۱۰۷ اکیپ بازرسی و نظارتی در شعب اخذ رأی و در صندوق‌های سیار در شهر و روستا بر رعایت صحیح پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهند نمود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید