×
×

آیت‌الله ری‌شهری مجاهدی نستوه و از خدمتگزاران دلسوز انقلاب بود

  • کد نوشته: 58402
  • استاندار قم در پیامی، ارتحال آیت‌الله ری‌شهری را تسلیت گفت و عنوان کرد: ایشان مجاهدی نستوه و به عنوان یکی از پیشتازان نهضت و از خدمتگزاران دلسوز انقلاب و نظام، در مسئولیت های متعدد بود.

    آیت‌الله ری‌شهری مجاهدی نستوه و از خدمتگزاران دلسوز انقلاب بود
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، استاندار قم در پیامی، ارتحال آیت‌الله ری‌شهری نماینده ولی فقیه و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را تسلیت گفت.

    متن پیام تسلیت سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم به شرح زیر است:

     

    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

    إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

     

    خبر ارتحال فقیه مجاهد آیت اللّه حاج شیخ محمد محمدی ری شهری(ره) نماینده ولی فقیه و تولیت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) موجب تأثر و تأسف گردید.

     

    آن عالم بزرگوار سراسر عمر با برکت خود را در راه خدمت به اسلام و ترویج فرهنگ اهلبیت علیهم السلام سپری نمود.

     

    همچنین این مجاهد نستوه به عنوان یکی از پیشتازان نهضت و از خدمتگزاران دلسوز انقلاب و نظام، در مسئولیت های متعدد و خطیر از جمله: مجلس خبرگان رهبری، وزارت اطلاعات، دادستان کل کشور، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیریت موسسات و پژوهشگاه های فرهنگی و قرآنی، به شایستگی ایفای نقش داشته و منشا خدمات ارزنده و ماندگاری بودند.

     

    اینجانب فقدان این عالم جلیل القدر را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، علما و حوزه های معزز علمیه، بیت شریف و همه شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیه فقید رضوان و غفران وسعه الهی و برای عموم بازماندگان گرامی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

     

    سید محمد تقی شاهچراغی

    استاندار قم

     

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.