یکی از نویسندگان مشهور مصری خاطرنشان کرد که حضرت آیت الله خامنه‎ای رهبر همه مسلمانان جهان و احیا کننده اسلام است.

به گزارش شهرکریمه الشحات شتا نویسنده و تحلیلگر سرشناس مصری در تازه‎ترین یاداشت خود با اشاره به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران گفت: پس از آنکه سخنان حضرت آیت الله خامنه‎ای که در این همایش که رژیم صهیونیستی را غده سرطانی ‎دانست و خواستار نابود رژیم، حمایت از جریان مقاومت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی و اتحاد اعضای مقاومت را شنیدم به خود گفتم که ایشان به حق امام و رهبر همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی است.

وی افزود: حضرت آیت الله خامنه‎ای از قضیه فلسطین و همه مردم این کشور که غالبا اهل سنت هستند، حمایت می‎کند و اگر ایشان فقط رهبر شیعیان جهان بود هیچ گاه از مردم فلسطین حمایت نمی‎کرد و خواستار آزادی این کشور نمی‎شد.

این نویسنده مصری، حضرت آیت الله خامنه‎ای را تنها حامی اصلی فلسطین دانست و تصریح کرد: بیشتر حاکمان کشورهای عربی پس از جنگ یوم کیپور (جنگ اعراب و اسرائیل) در سال ۱۹۷۳ میلادی وجود رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه را پذیرفتند.

حضرت آیت الله خامنه‎ای حامی اهل تسنن است

وی ادامه داد: این عالم مسلمان از جریان مقاومت اسلامی در لبنان حمایت کرد به طوری که این کشور در سال ۲۰۰۰ میلادی توانست برخی از اراضی خود را از اشغال رژیم صهیونیستی پاکسازی کند و اسطوره شکست ناپذیری صهیونیست ها را درهم بشکند. ایشان همچنین از حرکت مقاومت اسلامی سنی فلسطین نظیر حماس، جهاد و جبهه مردمی آزادی فلسطین پشتیبانی کرد و غزه را نجات داد.

این نویسنده مصری خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای با فرستادن مجاهدان شیعه، به دفاع از اهل تسنن در جریان سرکوب مسلمانان در صربستان پرداخت و با پشتیبانی از جریان مقاومت فلسطین اولین شکست کشورهای عربی به رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ میلادی را به ارمغان آورد.

وی تاکید کرد که این عالم ایرانی توانست با حمایت از فلسطین دومین پیروزی جریان مقاومت اسلامی غزه در سال ۲۰۰۸ را بدست بیاورد و همچنین با پشتیبانی از شیعیان واهل تسنن عراق اشغالگران آمریکایی را در سال ۲۰۱۰ میلادی از خاک این کشور بیرون کند.

حمایت ایران مانع از نابودی سوریه شد

الشحات شتا افزود: ایران در سال ۲۰۱۲ با موشک‎های فجر ۵ عمق اراضی اشغالی یعنی تل آویو، اورشلیم و هرتزلیا را هدف قرار داد و اگر حمایت ایران از سوریه نبود در همان ابتدای جنگ یعنی سال ۲۰۱۱ میلادی این کشور نابود شده بود.

وی عنوان کرد: رسول اکرم (ص) در حدیثی فرموده است «خداوند در هر صد سال شخصی را برای این امت خواهد فرستاد که دین را احیا کند» و حضرت آیت الله خامنه‎ای در قرن حاضر همان شخصی است که رسول اعظم (ص) در حدیث خود به آن اشاره کرده است.

این نویسنده مصری اذعان داشت: حضرت آیت الله خامنه‎ای حامی فلسطین، عراق، لبنان، سوریه، یمن و مستضعفین جهان است و به حق لایق لقب امام و رهبر اهل سنت قبل از شیعیان است.

وی در ادامه به انتقاد از مجامع جهانی اسلامی پرداخت و تصریح کرد: هیأت علمای اسلامی، مجامع مختلف عربی و ائتلاف العشری که یمن را نابود ساخت از مردم مظلوم فلسطین حمایت نکردند. آیا رهبران کشورهای اسلامی و عربی می‎توانند همایش حمایت از انتفاضه فلسطین مانند حضرت آیت الله خامنه‎ای برگزار کنند؟

این نویسنده مصری تاکید کرد: باوجود ادله بسیار من می‎پندارم که بسیاری از رهبران کشورهای عربی و اسلامی دست نشانده و مزدور رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند.