قم- عضو هیات علمی جامعه المصطفی گفت: آیت الله علوی گرگانی همواره از نظام اسلامی و انقلاب دفاع می‌کرد و شخصیتی ولایتمدار بود و علاقه بسیاری به رهبر معظم انقلاب داشت.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت آیت الله علوی گرگانی از مراجع فقید تقلید که از سوی مساجد منطقه نیروگاه و امامزاده ابراهیم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قم برگزار شد اظهار داشت: آیت الله علوی گرگانی مرجعی متواضع و فروتن و در عین حال مردمدار بود و دفتر ایشان به روی همگان باز بود و با مردم بسیار صمیمی برخورد می‌کرد.

حجت الاسلام رفیعی ابراز داشت: این مرجع تقلید همواره با گشاده رویی با مردم مواجه می‌شد و به سوالات آنان در زمینه‌های مختلف پاسخ می‌داد.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله علوی گرگانی منبر را رها نکرده بود که این امر از ویژه گی های شخصیتی این مرجع تقلید بود ابراز داشت: سخنرانی‌ها ایشان در شهر گرگانی بسیار تأثیرگذار بود و ایشان همواره به موضوع موعظه و روضه خوانی توجه داشتند.

حجت الاسلام رفیعی ادامه داد: آیت الله علوی گرگانی همواره از نظام اسلامی و انقلاب دفاع می‌کرد و شخصیتی ولایتمدار بود و علاقه بسیاری به رهبر معظم انقلاب داشت.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی با اشاره به درجه علمی این مرجع تقلید بیان داشت: از این مرجع تقلید بیش از ۶۰ کتاب برجای مانده است که فقدان این عالم ربانی جبران ناپذیر است.

[ad_2]

منبع