[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی تصریح کرد: مرحوم آیت الله یزدی عمر خویش را در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی و ترویج دین و استوار ساختن عقاید و انگیزه‌های اهل ایمان سپری کردند. متن پیام بدین شرح است: بسم‌الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی تصریح کرد: مرحوم آیت الله یزدی عمر خویش را در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی و ترویج دین و استوار ساختن عقاید و انگیزه‌های اهل ایمان سپری کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ»

درگذشت عالم پارسا حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی «ره» موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

آن عالم ربانی همواره با تلاش‌ها و دغدغه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی به عنوان شخصیّتی مطرح، در جامعه مدرسین حوزۀ علمیّۀ قم و نظام مقدّس جمهوری اسلامی منشأ خدمات شایان تقدیری گردید.

مرحوم آیت الله یزدی عمر خویش را در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی و ترویج دین و استوار ساختن عقاید و انگیزه‌های اهل ایمان سپری کردند.

سخنرانی‌ها و تدریس‌های ارزشمند و نگارش کتب و مقالات مفید و متعدّد در حوزۀ علوم و فرهنگ اسلامی از جمله مواردی است که در کارنامه آیت الله یزدی (ره) می‌درخشد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این ضایعه بزرگ را به بیت معظم ایشان و تمامی پویندگان راه علم و فضیلت بوِیژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل مسئلت دارد.

[ad_2]