[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، فصل آخر سریال HOMELAND بیستم بهمن ماه پخش خواهد شد. در این فصل که بعد از فراز و نشیب‌های پیاپی که برای «کری متیسون» مأمور امنیتی آمریکا رخ داده است، شاهد حضور او برای بار دیگر در افغانستان خواهیم بود. این سریال که با پروژه بزرگ اسلام […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، فصل آخر سریال HOMELAND بیستم بهمن ماه پخش خواهد شد.

در این فصل که بعد از فراز و نشیب‌های پیاپی که برای «کری متیسون» مأمور امنیتی آمریکا رخ داده است، شاهد حضور او برای بار دیگر در افغانستان خواهیم بود.

این سریال که با پروژه بزرگ اسلام و ایران هراسی آغاز شد یکی دیگر از سناریوهای آمریکایی برای نمایش دشمنی علیه انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب و ملت ایران است. در این سریال که برخی از بازیگران ایرانی وابسته به کاخ سفید مانند نازنین بنیادی و نوید نگهبان بازی می‌کنند چهره‌ای عربی و عقب مانده از ایران و مردم نشان می‌دهد. در فصل سوم این سریال نیکولاس برودی عامل وابسته به طالبان و آمریکا اقدام به کشتن فرمانده سپاه می‌کند و دست آخر در ایران محاکمه می‌شود.

 

اقتباسی/ اتمام سریال ضدایرانی-اسلامی «میهن»

نیکولاس برودی در حال اعدام در تهران

این سریال به وضوح علیه فعالیت‌های سپاه قدس در منطقه و فعالیت‌های برون مرزی آن است و تمامی سربازان حزب الله و سپاه را تروریسم و دشمن صلح و حقوق بشر خطاب می‌کند. در فصول متعدد «میهن» تلاش نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا برای رفع تهدید خطر داعش در جهان به تصویر کشیده می‌شود و به صورت موازی در لایه‌های زیرین خود از تهدید نفوذ تفکر اسلام‌گرایی در کاخ سفید می‌گوید و پرده از جاسوس‌ها و خیانت‌های سیاسی درون‌سازمانی در ایالت متحده آمریکا برمی‌دارد. دست‌هایی که درون ساختار مشغول کارند اما در عمل رابطه‌هایی برای طالبان و بنیادگرایان اسلامی خاورمیانه‌اند.

 

اقتباسی/ اتمام سریال ضدایرانی-اسلامی «میهن»

کری متیسون در ایران

کری متیسون مأمور باهوش اما سرخورده آمریکایی در تمام این هشت فصل در تلاش است تا به عنوان یک مأمور صادق در خدمت باورها و ارزش‌های سیاسی آمریکا باشد اما رفته‌رفته با مشاهده فساد و خیانت‌ها دچار مشکلات روحی و روانی می‌شود.

حالا بعد از ۷ فصل عملیات و مأموریت‌های واقعی و دروغین، گویا او قرار است تا به ریشه و سرمنشأ تمام این ماجرا در افغانستان و در مواجهه با طالبان برسد.

موضوع سرسپردگی رهبران احزاب تندروی وهابیت به آمریکا به صورت پنهانی سال‌ها است که از نظریات مطرح در محافل و رسانه‌های غربی و شرقی است. چیزی که دست‌مایه اصلی ساخت این سریال جذاب و جنجالی قرار گرفت.

تیزرها و اخبار منتشر شده از این سریال نشان می‌دهند که پایان پرپیچ و خمی در انتظار فصل آخر این سریال است. /۸۸۲/ ۱۰۱/

[ad_2]