یک استاد حوزه علمیه شهر قم اظهار کرد:دلبستگی و وابستگی به دنیا از با اهمیت ترین دلیل هایی هست که آدم را به گمراهی می کشاند.  به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛حجت الاسلام مؤمنی مدرس حوزه علمیه قم  در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهر […]

یک استاد حوزه علمیه شهر قم اظهار کرد:دلبستگی و وابستگی به دنیا از با اهمیت ترین دلیل هایی هست که آدم را به گمراهی می کشاند.

 اثرگذاری گناه و معصیت در شقاوت آدم ها/نهضت عاشورا محدود به زمان و مکان خاصی نیستبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛حجت الاسلام مؤمنی مدرس حوزه علمیه قم  در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهر قم اظهار کرد: امروز باید بدانیم که به چه سبب بعضی اشخاص در مقابل حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جای گرفتند و علی رغم علم و شناخت نسبت به آن حضرت ، اما به بدترین وضعیت وی را به شهادت رسانده و جنایت های کربلا و حوادث بعد از واقعه عاشورا را رقم زدند.

وی اضافه کرد: نهضت عاشورا محدود به زمان و مکان خاصی نیست و همه آدم ها بیننده این جریان شگرف و آدم ساز می باشند.

مدرس حوزه علمیه شهر قم با بیان اینکه یکی از دلیل های کور و کر شدن چشم و گوش در مقابل حق و واقعیت، خوردن مال حرام هست، تصریح نمود: افرادی که اموال و دارایی خود را از حرام انباشته کرده باشند، توان ندارند حرف حق را بشنوند و از آن گریزان می گردند.

حجت الاسلام  مؤمنی با اشاره به اثرگذاری گناه و معصیت در شقاوت آدم ها، افزود: دلبستگی و وابستگی به دنیا از با اهمیت ترین دلیل هایی هست که آدم را به گمراهی کشیده و وی را از جبهه حق به جبهه باطل می کشاند و موجب می گردد در مقابل منکرات علنی، اعتبار ها را نادیده بگیرد.