[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: بینش مقاومت اسلامی ایران، آمریکا را به معنای واقعی زمین گیر کرده‌است.وی با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان ارتش جمهوری اسلامی گفت: […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: بینش مقاومت اسلامی ایران، آمریکا را به معنای واقعی زمین گیر کرده‌است.
وی با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان ارتش جمهوری اسلامی گفت: با تدابیر هوشمندانه معظم له در رابطه با منطق مقاومت، رویکرد کلان مقاومت در بین جوامع علمی و اقتصادی نهادینه شده و مسئولان نیز به این سمت سوق پیدا کرده‌اند.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: آسیب‌ها و نقاط ضعف در منطق مقاومت باید شناسایی و تبیین شوند، مهمترین عامل در پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در برابر آمریکا یاری و نصرت خداوند بوده‌است.
وی ادامه داد: در کنار دوری از غرور، بر قدرت نظامی و عمق بازدارندگی کشور باید به صورت مستمر افزوده شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: مسئولان کشور باید نسبت به حوادث احتمالی در آینده پیش‌بینی و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.
وی تصریح کرد: اساس دین بر مبنای پدافند غیرعامل نهاده شده، اصول فردی و اجتماعی دین اسلام بر محور پدافند غیرعامل است.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: پدافند غیرعامل شرایطی را در کشور به وجود می‌آورد تا از برهم ریختگی و از هم‌پاشیدگی جامعه جلوگیری شود.
وی ادامه داد: وجود ولایت فقیه از مصادیق بارز پدافند غیرعامل در کشور است، عدم وجود شخصیتی مانند ولی فقیه در حوادث اخیر کشور لبنان کاملا مشخص است و معلوم نیست این اعتراضات به کدام سمت و سو کشیده خواهد شد.
این عالم دینی با اشاره به وجود پرونده‌های قضایی فراوان عنوان کرد: در صورتی که اصول و مبانی پدافند غیرعامل و احکام شرعی به درستی در جامعه پیاده شود، بسیاری از اختلافات کنونی از بین می‌رود.

انتهای پیام/۲۲۵۸/آ۴۰

[ad_2]