معاون شهردار قم گفت: گاهی شهروندان برای سوخت‌گیری باید مسافت‌های زیادی را از محل سکونت خود طی کنند که طرح جایگاه‌های کوچک برای رفاه بیشتر شهروندان و کاهش مسافت‌ها اجرایی شده است. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر برای اجرای پروژه […]

معاون شهردار قم گفت: گاهی شهروندان برای سوخت‌گیری باید مسافت‌های زیادی را از محل سکونت خود طی کنند که طرح جایگاه‌های کوچک برای رفاه بیشتر شهروندان و کاهش مسافت‌ها اجرایی شده است.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر برای اجرای پروژه جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسان در شهر قم اظهار کرد: این پروژه با توجه به پیشنهاد و طرح ارائه شده از سوی شهرداری و موافقت اعضای شورای شهر اجرایی می‌شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: اجرای این طرح در راستای نصب پمپ بنزین های تک نازله در معابر به زودی در سطح شهر قم آغاز خواهد شد و امید است بتوانیم تا پایان سال ۱۳۹۵ این طرح را اجرا کرده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

قاری قرآن با بیان اینکه در فاز نخست حدود ۱۰ جایگاه سوخت‌رسان کوچک در مکان‌های مشخص شده ایجاد می شود، افزود: البته برنامه داریم که این ایستگاه‌ها را به ۲۵ مورد افزایش دهیم.

وی با اشاره به برخی موارد مطرح شده در خصوص آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از ایجاد این ایستگاه‌ها تصریح کرد: براساس مطالعات و طراحی صورت گرفته و تجربه‌ای که در گذشته وجود داشته است بعید می‌دانیم اجرای آن مشکلی ایجاد کند.

معاون شهردار قم با اشاره به مشکلاتی که در شهر قم در خصوص دسترسی به جایگاه‌های سوخت وجود دارد، افزود: گاهی شهروندان برای سوخت‌گیری باید مسافت‌های زیادی را از محل سکونت خود طی کنند که این طرح برای رفاه بیشتر شهروندان و کاهش مسافت‌ها اجرایی شده است.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: این طرح هم‌اکنون به حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم واگذار شده و سرمایه‌گذار در حال زمینه‌سازی برای فعالیت است که امیدواریم رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.