×
×

اجلاسیه ۱۳۳۰ شهید نهضت جهانی اسلام در قم برگزار شد

  • کد نوشته: 175348
  • اجلاسیه ۱۳۳۰ شهید نهضت جهانی اسلام با حضور خانواده های شهدای نهضت جهانی محور مقاومت عصر امروز در سالن بیداری اسلامی جامعةالزهرا(س)در قم برگزار شد.
    اجلاسیه ۱۳۳۰ شهید نهضت جهانی اسلام در قم برگزار شد
  • [ad_1]

    به گزارش شهرکریمه از قم، اجلاسیه ۱۳۳۰ شهید نهضت جهانی اسلام با حضور خانواده های شهدای نهضت جهانی محور مقاومت عصر امروز در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا (س) در قم برگزار شد.

    رئیس ستاد برگزاری کنگره  ۶۰۹۰ شهید استان قم  در حاشیه اجلاسیه ۱۳۳۰ شهید نهضت جهانی اسلام با اشاره به اینکه این نخستین اجلاسیه‌ای است که در کنگره شهدای استان قم برگزار می‌شود گفت: قرار است تا زمان برگزاری کنگره ۶ اجلاسیه دیگر در ارتباط با شهدای قشرهای دیگر استان برگزار شود.

    خوش گفتار گفت: استان قم میزبان شهدایی از ۱۰ کشور اسلامی است و این اجلاسیه با این هدف برگزار می‌شود تا نشان دهیم که ما همه یک ملت هستیم و همه با هم در جهت وحدت اسلامی در مقابل اهداف استعمارگرایانه استکبار ایستادگی می‌کنیم.

    دبیرکل جنبش عهدالله عراق در این اجلاسیه اظهارداشت: بحث اجلاسیه شهدا، جبهه مقاومت و جبهه نظامی است که در این جبهه شهدا حاضر شدند و برای دفاع از مقدسات رفتند.

    حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری افزود: یاران امام زمان به دعوت امام خمینی(ره) از جمله ابراهیم هادی ها، زین الدین ها، همدانی ها، سلیمانی ها، ابومهدی المهندس ها، عماد مغنیه ها لبیک گفتند و رفتند.

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    منبع

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید