مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با اجرای عملیات عمرانی و احداث تونل زیرگذر در ادامه بلوار جمهوری اسلامی در بلوار نور، احداث فضای سبز فاز اول این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، پیام جوادیان با اشاره به احداث فضای سبز فاز اول بلوار نور در محدوده شهرداری منطقه دو اظهار کرد: با اجرای عملیات عمرانی و احداث تونل زیرگذر در ادامه بلوار جمهوری اسلامی در بلوار نور، فضای سبز قبلی محور تحت‌الشعاع عملیات عمرانی قرار گرفت که ضرورت داشت که اصلاحاتی در این فضای سبز صورت گیرد.

 

وی پیگیری سازمان پارک‌ها برای احداث فضای سبز این پروژه بعد از اتمام عملیات عمرانی را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: در راستای این پیگیری هزینه‌هایی در پروژه عمرانی تحمیل شد تا بستر لازم برای احداث فضای سبز صورت گیرد و با توجه به تدبیر لایه‌های زهکش در پروژه‌ عمرانی، آماده‌سازی بستر کاشت و طراحی کاشت عرصه با توجه به محدودیت‌ها در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم رعایت محدودیت‌های پروژه با لحاظ زیبایی منظر را ازجمله اولویت‌های این پروژه خواند و ابراز کرد: با توجه به پیگیری شهروندان و حساسیت این محور، طراحی کاشت انجام‌شده و پس از گذر از کارگروه‌های تأییدیه، به منطقه برای اجرا ابلاغ‌شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش شده بهترین کیفیت خاک تهیه و خاک‌ریزی در بستر صورت گرفته و اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار در مجموعه انجام شود؛ عملیات کاشت عرصه به طول ۳۶۰ متر در این محور انجام‌شده و با ادامه پروژه عمرانی عملیات توسعه فضای سبز هم ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/