×
×

احداث مدرسه ها جدید در شهر قم با کمک خیرسازان

  • کد نوشته: 11559
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛حمیدرضا شیخ الاسلام  مدیرکل آموزش و پرورش استان شهر قم با اشاره به وضع واحدهای آموزشی استان شهر قم اظهار کرد: با کم بودن ۱۰۰ مدرسه در استان به ویژه مناطقی مثل بلوار غدیر، بلوار انسجام و پردیسان رو به رو […]

    احداث مدرسه ها جدید در شهر قم با کمک خیرسازان
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛حمیدرضا شیخ الاسلام  مدیرکل آموزش و پرورش استان شهر قم با اشاره به وضع واحدهای آموزشی استان شهر قم اظهار کرد: با کم بودن ۱۰۰ مدرسه در استان به ویژه مناطقی مثل بلوار غدیر، بلوار انسجام و پردیسان رو به رو هستیم، مسئولان استان باید به فکر محصلین باشند و زمین آموزشی را در اختیار ما قرار بدهند تا از حجم خیرین برای احداث مدرسه ها جدید استفاده نماییم.

    وی دنبال کرد: زیادی از مدرسه ها استان شهر قم، دو شیفت می باشند و با این حال به طور ۲۴ ساعته در احداث مدرسه ها کوشش کردیم، مدرسه ها خیرساز در پایین ترین زمان ممکن در استان شهر قم احداث می‌شوند.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان شهر قم، کاهش آسیب‌های اجتماعی را سیاست آموزش و پرورش دانست و عنوان نمود: در این راستا دوره‌های آموزشی در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر را برای محصلین دبیرستانی برگزار می‌کنیم، تاثیر فضای سایبری بر روی محصلین بالا هست.

    وی در مورد وضع درسی محصلین تصریح نمود: نمرات محصلین قمی در امتحان‌های کتبی بالاتر از میانگین کشوری هست و استان شهر قم رده چهارم کشور را در امتحانات کتبی به دست آورد.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان شهر قم یادآورشد: پنج هزار متر مربع زمین در مشهد داریم که در پی ایجاد یک اردوگاه برای محصلین قمی در آن شهر هستیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.