به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، وی ارزش کار دانش ‌آموزان موفق در مسابقات کشوری را بالا دانست و اضافه کرد: رتبه‌هایی که محصلین در رشته‌های متفاوت موفق به اکتساب آن شده‌اند شایسته تقدیر بوده هست. استاندار شهر قم با اشاره به ارزش ایجاد روحیه کار دسته‌جمعی و […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم،

وی ارزش کار دانش ‌آموزان موفق در مسابقات کشوری را بالا دانست و اضافه کرد: رتبه‌هایی که محصلین در رشته‌های متفاوت موفق به اکتساب آن شده‌اند شایسته تقدیر بوده هست.

استاندار شهر قم با اشاره به ارزش ایجاد روحیه کار دسته‌جمعی و گروهی اظهار کرد: کم بودن روحیه کار تیمی در کشور یک معضل بزرگ بوده و اینکه یک جمعی به‌اتفاق هم یک کاری را انجام دهند در کشور ما ضعیف هست و برای تقویت این بخش مدرسه ها می‌توانند نقش پررنگی را ایفا کنند.

صادقی حجم بالای هنری در بین محصلین قمی را موردتوجه قرار داد و عنوان نمود: در حوزه هنر در استان حجم خوبی وجود دارد و باید توجه گردد که از این حجم و خلاقیت‌های محصلین استفاده گردد و مستلزم این امر اهتمام و برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش و یاری سازمان‌های دیگر هست.

وی با اهتمام بر ضرورت فراهم نمودن امکانات در هنرستان‌ها و مدرسه ها فنی و حرفه‌ای استان تصریح نمود: از جهت ترغیب به هنرستان‌ها، افزایش تعداد محصلین در این حوزه با یک شیب کندی همراه بوده و لازم هست که امکانات این هنرستان‌ها نوسازی گردد تا محصلین رغبت بیشتری به مدرسه ها فنی و حرفه‌ای پیدا نمایند.

استاندار شهر قم اراده استانداری در امر تغییر کاربری مدرسه ها را جدی و راسخ دانست و تصریح کرد: تغییر کاربری مدرسه ها استان نیازمند تشکیل یک گروه بوده و اگر گروهی بتواند این کار را پیگیری کرده و تشکیل پرونده دهد، استانداری در جهت تسریع این حرکت کمک می‌کند.