×
×

اربعین قرآنی در موکب حضرت فاطمه معصومه(س)

  • کد نوشته: 12225
  • علی علیزاده در اظهار کرد وگو با ایکنا از قم، اظهار کرد: بر طبق فرایند سال های موخر موکب حضرت معصومه(س) در حدود شهر کربلا دایر و در کمال خوشبختی با استقبال وسیع مردم نیز مواجه گردید. وی اضافه کرد: یکی از مسائلی که در این غرفه خودنمایی می کرد علاوه بر پذیرایی از زوار […]

    اربعین قرآنی در موکب حضرت فاطمه معصومه(س)
  • اربعین قرآنی در موکب حضرت فاطمه معصومه(س)

    علی علیزاده در اظهار کرد وگو با ایکنا از قم، اظهار کرد: بر طبق فرایند سال های موخر موکب حضرت معصومه(س) در حدود شهر کربلا دایر و در کمال خوشبختی با استقبال وسیع مردم نیز مواجه گردید.

    وی اضافه کرد: یکی از مسائلی که در این غرفه خودنمایی می کرد علاوه بر پذیرایی از زوار با سرو غذای همه روزه در کمال خوشبختی این موکب در راستای غذای روح و غذای فرهنگی نیز خدمات بسیار خوبی نسبت به سال های گذشته ارایه کرد.

    وی اظهار کرد: در این مدت در کمال خوشبختی گروه های متفاوت قرآنی و همخوانی و هم نوایی قرآنی که سوابق درخشانی نیز در اکتساب رده های ممتاز قرآنی در کشور و پیشینه اجرای برون مرزی نیز داشتند با حضور در موکب به اجرای برنامه پرداختند.

    علیزاده اظهارکرد: سال کنونی اهتمام گردید که خدمات ارزشمندی در حوزه فرهنگ قرآن و عترت ارایه گردد تا زائرانی که در این موکب حضور می یابند بتوانند از برنامه های با ارزش فرهنگی با حضور قاریان معروف ایران اسلامی برخوردار گردند.

    انهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.