×
×

امام جمعه قم:
از بین بردن رانت‌خواری گام اساسی در بهبود مشکلات اقتصادی کشور است

  • کد نوشته: 101697
  • آیت‌الله سعیدی اظهار کرد: یکی از گام‌های اساسی و قاطع جهت برون رفت از مشکلات اقتصادی، از بین بردن رانت‌خواری در کشور توسط دولت محترم و دیگر قوا است.

    از بین بردن رانت‌خواری گام اساسی در بهبود مشکلات اقتصادی کشور است
  • به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، ابراز کرد: مومنان هیچگاه از تکالیف الهی فرار نمی‌کنند بلکه همواره در عرصه جهاد پیشگام هستند و حتی اگر برایشان امکان حضور در جبهه علیه باطل نباشد، گریان و محزون‌اند.

     

    وی افزود: هرگز زندگی و ذخایر دنیا مانع انجام کارهای الهی مومنان نمی‌شود؛ اما منافق چون راه و موضعش منفی است، بر خلاف دستورات الهی رفتار می‌کند.

     

    عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی عنوان کرد: فتح خرمشهر یکی از مصادیق بارز استقامت، شجاعت و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در زمان هشت سال دفاع مقدس بود.

     

    نماینده ولی فقیه در قم از برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی در این استان خبرداد و گفت: شهدای روحانیت در عرصه تبلیغ و جهاد تبیین و در عرصه رزم همیشه حاضر شده‌اند و با تأسی به امام حسین (علیه‌السلام) از جان و مال و خانواده خودشان برای نگهبانی از دین گذشتند.

     

    وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه امام صادق (علیه‌السلام) بیان کرد: شخصیت این امام همام، به قدری جامع و برجسته است که به جز عالمان شیعه، علما و عرفای سنی نیز توجه ویژه‌ای به ایشان دارند.

     

    آیت‌الله سعیدی عنوان کرد: برای عبور از مشکلات کشور، باید از کسانی استفاده شود که از تجربه کافی و مدیریتی در سطح کلان برخوردار باشند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

     

    وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی کشور یکباره به وجود نیامده تا اینکه بخواهد یکباره برطرف شود، اظهار کرد: کسانی که مدعی هستند می‌توانند در مدت زمان بسیاری کوتاهی تمام مشکلات را حل کنند، دروغ می‌گویند؛ برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، باید با توجه به رهنمودهای دلسوزانه و راهگشای مقام معظم رهبری، گام‌های اساسی برداشته شود.

     

    امام جمعه قم تاکید کرد: یکی از گام‌های اساسی و قاطع جهت برون رفت از مشکلات اقتصادی، از بین بردن رانت‌خواری در کشور توسط دولت محترم و دیگر قوا است.

     

    وی گفت: میزان قاچاق و نوع آن در کشور افزایش پیدا کرده و آسیب فراوانی به اقتصاد کشور وارد کرده است که بایستی تمهیدات لازم صورت گرفته شود.

     

    تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) خواستار شد: مردم عزیز ما باید کاملا به هوش باشند و ردپای دشمنان را در این آشوب‌ها مشاهده کنند چرا که دشمنان همیشه از این آشوب‌ها برای ضربه زدن به نظام و در مذاکرات برای امتیازگیری استفاده می‌کنند.

     

    وی در پایان خاطر نشان کرد: از امتیازات دولت آقای رئیسی این است که ارتباط مستقیم با مردم دارند که به همین جهت می‌توانند به صورت عمیق و واقعی مشکلات مردم را بررسی کنند و برای حل آنها راه‌حل مناسبی پیدا کنند.

     

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.