یونس عالی پور معاون امور هماهنگی زائرین استانداری قم بابیان اینکه از روز ۴ شنبه ۲۵ اسفندماه میزبانی از زائران نوروزی آغاز خواهد شد، گفت: استان قم از این روزبه بعد تا حداقل ۵ فروردین میزبان زائران خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه یونس عالی پور عصر امروز در جلسه شورای اداری استان […]

یونس عالی پور معاون امور هماهنگی زائرین استانداری قم بابیان اینکه از روز ۴ شنبه ۲۵ اسفندماه میزبانی از زائران نوروزی آغاز خواهد شد، گفت: استان قم از این روزبه بعد تا حداقل ۵ فروردین میزبان زائران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه یونس عالی پور عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، بابیان اینکه افرادی که به‌عنوان زائر و مسافر به شهر قم سفر می‌کنند جمعیت قابل‌توجهی هستند، اظهار داشت: خدمات به زائران هرساله بهتر از سال قبل انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم بابیان اینکه از روز ۴ شنبه ۲۵ اسفندماه میزبانی از زائران آغاز خواهد شد، گفت: استان قم از این روزبه بعد تا حداقل ۵ فروردین میزبان زائران خواهد بود ، این آمادگی در همه دستگاه‌ها باید وجود داشته باشد تا اتفاق ناگواری پیش نیامده و کمی و کاستی در برنامه‌ها وجود داشته باشد.

وی با اشاره به کمیته‌های ده‌گانه خدمات‌رسانی به زائران گفت: طی جلساتی که در سال قبل داشتیم اداره نظارت با همکاری دانشگاه قم کار ارزیابی داشت که این اتفاق باید دست‌مایه امسال باشد همچنین  امنیت استان زبانزد بود اما در برخی کمیته‌ها انتظار بیشتر است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم بابیان اینکه ایجاد امنیت باید در شأن زوار باشد، افزود: در کمیته فرهنگی ضعف‌هایی داشتیم که باید دراین‌باره تلاش بیشتری کنیم تا موانع برطرف شود.

عالی پور با اشاره به فعالیت‌ها و اقداماتی که در آستانه سال نوروز انجام می‌شود، گفت: تعداد مدارس ما برای اسکان زائران باید امسال بیشتر شود چراکه پیش‌بینی این است که تعداد زائران و مجاوران بیشتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

وی بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های سال گذشته، شاکله کمیته‌ها همانند سال گذشته خواهد شد امید است در سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم در رابطه با اسکان زائران صورت گیرد.