×
×

استفاده ۱۵۰ هزار مشترک تلفن ثابت از خدمات اینترنت در استان قم

  • کد نوشته: 6541
  • مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم از استفاده ۱۵۰ هزار مشترک تلفن ثابت از خدمات اینترنت در استان قم خبر داد.

    استفاده ۱۵۰ هزار مشترک تلفن ثابت از خدمات اینترنت در استان قم
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، سید اسدالله دهناد با تأکید بر داشتن نگاهی فرا ملی به استان قم اظهار داشت: با توجه به موقعیت سیاسی ، اجتماعی و مذهبی استان قم باید نگاهی فرا ملی به جایگاه خبر و رسانه این استان داشته باشیم.

    وی با مشترک خواندن حوزه عملکرد شرکت مخابرات و خبرگزاری‌ها افزود: استان قم با دارا بودن ۱۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری زیرساخت‌های مخابراتی لازم را برای ارائه خدمات اینترنتی به‌روز به خبرگزاری‌های استان را داشته و در صورت تجمیع همه خبرگزاری‌ها در یک مجتمع واحد می‌تواند بهترین و به‌روزترین امکانات را در حوزه دیتا ارائه دهد.

    مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم، ارائه خدمات دیتا و اینترنت استان قم را در کشور مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: استفاده بیش از یک‌صد و ۵۰ هزار مشترک تلفن ثابت از اینترنت مخابرات قابل‌توجه بوده و استان قم جزء استان‌های برتر در کشور محسوب می‌شود.

    وی واگذاری تلفن ثابت در استان قم را به‌روز اعلام کرد و گفت: ظرفیت سوئیچ تلفن ثابت در استان قم به‌روز بوده و حدود ۵۲۰ هزار تلفن ثابت در استان دایر است، این در حالی است که ظرفیت استان تا ۶۲۰ هزار مشترک بوده و امکان افزایش یک‌صد هزار مشترک دیگر در استان وجود دارد.

    دهناد رویکرد مخابرات را حرکت به سمت استفاده از دیتا دانست و خاطرنشان کرد: در دنیا استفاده از ویس اقبال کمتری داشته و قم به علت موقعیت ویژه سیاسی،اجتماعی و مذهبی بهترین امکانات موجود کشور در حوزه دیتا را در اختیار مشترکین تلفن همراه و ثابت قرار داده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.