معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم از اسکان اکثر مسافران نوروزی در فضاهای مسقف روز اول سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در مراسم استقبال از مسافران نوروزی در عوارضی قم _تهران اظهار کرد: مجموعه استان آماده پذیرایی و میزبانی از مسافرین و زائرین استان است.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای استفاده کامل از ظرفیت های اسکان استان، افزود: شب تحویل سال، اغلب مسافران ورودی به قم، در فضاهای مسقف اسکان داده شدند.

 

مقیمی ظرفیت مساجد، نمازخانه های مدارس، مساجد و حسینیه ها در اسکان مسافرین را مورد توجه قرار داد و گفت: در راستای بسیج امکانات و آماده سازی بسترهای میزبانی شایسته از مسافرین از ایام نیمه شعبان تا پایان تعطیلات نوروزی، تمهیدات لازم اتخاذ و هماهنگی های خوبی بین نهادهای متولی صورت گرفته است.

 

وی همچنین با قدردانی از همکاری و پشتیبانی های خوب دستگاه ها با مجموعه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان، تصریح کرد: راه اندازی سامانه خوش آمدی گویی و اطلاع رسانی زائرین در قالب پرتال جامع زیارت و گردشگری استان و ارسال پیامک ها از ۳۰ کیلومتری برای مسافران و توافق با مدیران نرم افزار های «بلد» و «نشان» برای سهولت دسترسی به اماکن اقامتی و ستادهای اسکان استان به مسافران نوروزی از جمله موارد محوری در برنامه های امسال است.

گفتنی است معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم به همراه تعدادی از مسئولان با حضور در عوارضی آزادراه قم ـ تهران و اهدای شاخه گل و بسته های فرهنگی از مسافران و زایران ورودی به قم استقبال کردند.

 

انتهای پیام/

  • منبع خبر : روابط عمومی استانداری قم