مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: از پنجم ماه صفر تا ظهر امروز ۸۱ هزار و ۴۳۱ زائر در صحن امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران اسکان داده شده و از خدمات این قرارگاه بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، مهدی قربانی کرم عصر امروز در گفت‌وگویی خبری، خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را توفیق و عنایتی از سوی خدای متعال دانست و افزود: تلاش خادمان قرارگاه مردمی اربعین استان قم در خدمت به زوار امام حسین (ع) بیانگر روحیه جهادی، ایثارگری و ارادت آنها به ائمه اطهار (ع) است.

 

وی اعلام کرد: از پنجم ماه صفر سال جاری تا به امروز، ۸۱ هزار و ۴۳۱ زائر اربعین حسینی در قرارگاه مردمی اربعین استان قم پذیرش داده شده‌اند که ۱۴ هزار و ۴۷۲ نفر از زائران، غیر ایرانی بودند.

 

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: روزانه ۷۸۰ نفر به صورت سه شیفت در بخش‌های پذیرش، اسکان، بهداشت و درمان، طبخ و توزیع غذا، رسانه، انتظامات، فرهنگی، تبلیغی، تأسیسات، ایستگاه‌های صلواتی، خدمات و پشتیبانی به زائران سیدالشهداء (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه فعالیت قرارگاه مردمی اربعین در قم تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: زائرانی که از سفر زیارتی اربعین در حال برگشت به شهر خود هستند می‌توانند تا ۵ مهرماه ۱۴۰۱ از همه خدمات قرارگاه مردمی اربعین استان قم در صحن امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران به صورت شبانه روزی بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/