مدیرکل امور رفاهی زائران و رئیس کمیته نظارت، ارزیابی و آمار ستاد تسهیلات زائرین استان قم از ورود ۶۸۴ هزار مسافر نوروزی به قم تا اول فروردین ماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۴۲ هزار و ۱۲۳ نفر در مراکز رسمی اقامتی استان اسکان پیدا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، «حمیدرضا جعفری» در رابطه با آمار ورودی مسافران به استان قم تا اول فروردین ماه سال جاری، بیان کرد: در این مدت ۶۸۴ هزار و ۱۷۴ نفر وارد استان قم شدند که بیش از ۹۰ درصد از این آمار اختصاص به مسافران ورودی به شهر قم می‌باشد.

 

جعفری با بیان اینکه در این مدت همچنین ۱۱۲ هزار ۴۳۲ نفر وارد مسجد مقدس جمکران شدند، افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۴۲ هزار و ۱۲۳ نفر در مراکز رسمی اقامتی استان اسکان پیدا کرده اند.

 

مدیرکل امور رفاهی زائران و رییس کمیته نظارت، ارزیابی و آمار ستاد تسهیلات زائرین استان قم ابراز کرد: مصوبات، شرح وظایف و عملکرد دستگاه‌های مختلف استانی در خصوص استقبال و خدمات رسانی برای مسافران نوروزی توسط این کمیته، رصد و پایش می‌شود.

 

وی با بیان اینکه گشت‌های مشترک از ۲۵ اسفندماه سال گذشته توسط ستاد تسهیلات زائرین استان آغاز شده، تصریح کرد: این گشت‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران و زائران ادامه خواهد یافت.

 

جعفری اظهار کرد: در رابطه با نحوه فعالیت مجتمع های بین راهی و نحوه قیمت گذاری و عرضه محصولات و خدمات نظارت های مستمری از ابتدای تعطیلات توسط این کمیته انجام گرفته است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مبحث نظارت بر ارزاق عمومی و عرضه میوه نیز گشت‌های مشترکی با سازمان جهاد کشاورزی در حال انجام است و در صورت هرگونه گزارشی از تخلف، بازرسان در اسرع وقت اقدام و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/