×
×

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم خبر داد
اصلاح شبکه روشنایی معابر در بلوار امام صادق (ع) شهرک پردیسان از طریق کابلکشی هوایی

  • کد نوشته: 331173
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از اصلاح شبکه روشنایی معابر در بلوار امام صادق (ع) شهرک پردیسان از طریق کابلکشی هوایی خبرداد.

    اصلاح شبکه روشنایی معابر در بلوار امام صادق (ع) شهرک پردیسان از طریق کابلکشی هوایی
  • به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم،  یوسف صادقی خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: اصلاح شبکه موجود روشنایی در محدوده بلوار امام صادق (ع )و پل مقداد شهرک پردیسان با تبدیل شبکه زمینی ارتباطی ۷۰ اصله پایه فلزی روشنایی به شبکه هوایی در طول ۳ کیلومتر، اجرا می شود.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم اجرای این طرح را با صرف اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تبدیل شبکه زمینی بین پایه ها به شبکه هوایی در این محل و برای سایر موارد مشابه، از پایداری روشنایی محافظت بیشتری شود.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم تاکید کرد: رفع خاموشی های کلی در موارد اتصالی کابل های زمینی، خرابی های تجهیزات، سرقت و سایر مشکلات فنی مرتبط با پست ها و شبکه های برق معابر اصلی در دستورکار شرکت توزیع برق استان قرار دارد و در کنار آن برای رفع خاموشی هایی از قبیل سوختگی لامپها در شوارع فرعی در تلاش هستیم.

    وی ضمن تشکر از همراهی همشهریان عزیز بازدیدهای دوره ای و شبانه اکیپ های فنی از شبکه روشنایی معابر را از برنامه های شرکت دانست و از اطلاع رسانی های مردم و شبکه های اجتماعی نیز قدردانی کرد.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در پایان از همشهریان محترم خواست با صرفه جویی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق، یاری دهنده خادمان خود در تامین برق استان قم باشند.

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید