×
×

بیانیه شورای راهبردی رسانه های جبهه انقلاب قم در واکنش به تجمع مخالفان واکسیناسیون صادر شد؛
اطاعت از ولی امرمسلمین و عمل به قوانین،تنها راه برون رفت از بحران کروناست

  • کد نوشته: 38964
  • شورای راهبردی رسانه های جبهه انقلاب قم ضمن درخواست تبعیت از ولی امر مسلمین بر لزوم برخورد قانونی با تجمعات ضد واکسن تاکید کردند

    اطاعت از ولی امرمسلمین و عمل به قوانین،تنها راه برون رفت از بحران کروناست
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه بیانیه این شورا به شرح ذیل صادر شده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

     اگر حکومت اسلامی با ملاحظه مصالح عمومی کشور مقرراتی(واکسیناسیون عمومی) را اعلام کند، همه باید عمل کنند.
    مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

    از ابتدای انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، آزمون های متعددی بر سر راه این مرز و بوم قرار گرفت که همراهی و همدلی مردم و متابعت از رکن ولایت فقیه، موجب سربلندی و عبور از بحران های متعدد شد.

     شاید بتوان دفاع مقدس را مثال روشنی از هماهنگی و اطاعت آحاد مردم، مسئولان و فرماندهان از رکن ولی فقیه دانست که در کمال ناباوری در نتیجه اطاعت از ولی امر مسلمین ، جهانیان را به حیرت واداشت و با وجود سنگین ترین حملات و هجمه ها یک وجب از خاک میهن اسلامی هم از دست نرفت.

     و اینک نزدیک به دو سال است بحرانی سنگین سایه بر سر این مردم شریف انداخته و جان ده ها هزار از هموطنان از پیر و جوان و کوچک و بزرگ بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا از دست رفته است و یک بار دیگر همدلی و همراهی لازم است تا بر این ویروس منحوس پیروز شویم.

     از آغازین روزهای حمله ویروس به جان مردم مقام معظم رهبری با هوشمندی و درایت کامل تمام همت خود را بر هماهنگ کردن مردم و مسئولان گذاشتند و پیروی از قوانین ستاد ملی کرونا و تلاش برای تهیه واکسن را راه نجات مردم اعلام کرده و خود پیشقدم عمل به قوانین ملی شدند.

     و در کمال تأسف، مدتی است گروهی بدون هیچگونه تخصص و دانش علمی و پزشکی، علم مخالفت با قوانین و مقرارت را بر دوش گرفته و برخلاف توصیه های خردمندانه ولی امر مسلمین، بزرگان دینی، مراجع عظام تقلید و دانشمندان و متخصصان علم پزشکی گام در راهی گذاشته اند که سلامت مردم را به خطر خواهد انداخت و دورنمایی جز تباهی و گمراهی برای آن متصور نیست.

     و این در حالی است که معاندان و دین ستیزان تلاش زیادی به خرج می دهند تا سیمایی افراطی و ضد علم از دین مبین اسلام و مسلمانان به نمایش بگذارند و این جماعت اندک، برخی ناخواسته و برخی مغرضانه در همین راستا قدم و قلم می زنند.

     و در این روزهای سخت که با تلاش مدافعان سلامت بارقه های امید نمایان شده و پس از حرکت به سمت پوشش جامع واکسیناسیون سراسری احتمال رسیدن به مرز آرامش بیشتر شده است باز خبرهایی از شورش این جماعت ناآگاه به گوش می رسد.

     آنچه که معلوم است مدارای بیشتر با این جماعت به صلاح کشور و سلامت مردم نیست و باید راهکاری برای هدایت و کنترل این فرقه گمراه پیدا کرد و به آنها فهماند که اطاعت محض از ولایت فقیه تنها صراط ایمن با هدف نجات کشور است.

     بر همین مبنا، جمعی از رسانه های جبهه انقلاب شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در قالب شورای راهبردی رسانه های جبهه انقلاب ضمن درخواست از مسئولان امنیتی و قضایی خواهان آن هستند تا دیر نشده این فتنه خطرناک کنترل و با بانیان آن برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

      شورای راهبردی رسانه های جبهه انقلاب در قم

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید